مقالات تغذیه

عوامل ایجاد کننده چربی شکمی

افزایش چربی شکمی خبر خوشایندی برای ما نیست. جدا از به هم خوردن تناسب اندام، تحقیقات نشان می‌دهد افزایش چربی شکمی بیشتر از افزایش چربی کلی بدن عامل بروز بیماری‌های جدی است.

مقالات تغذیه

کدام کشمش بهتر است

به میوه رسیده و خشک شده ارقام مختلف انگور بی دانه یا دانه دار ،کشمش گویند. کشمش آفتاب خشک، سایه خشک، تیزابی و انگوری از جمله کشمش هایی است که این روزها در بازار به فروش می رسد. کشمش آفتاب خشک به کشمش پلویی هم معروف است و کیفیت و قدرت بالا و طعم خوبی دارد. رنگ سرخ، ملاک تشخیص این کشمش از انواع دیگر آن است.

مقالات تغذیه

خواص مویز یا کشمش سیاه

با خوردن مویز، غلظت خون کاهش می یابد، رگ های خونی منبسط می شوند و خون می تواند با سرعت بیشتری در بدن جریان یابد و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت های خون روی هم می شود و از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری می کند.

مقالات تغذیه

بهترین موقع برای باروری زنان

یکی از تغییراتی که باید در بدن زنان در زمان بارداری صورت بگیرد، افزایش باروری و تخمک گذاری در آنها می باشد.

مقالات تغذیه

گریپ فروت جادویی در درمان انواع بیماری ها

گریپ فروت میوه ای است که در تمام فصول سال مورد استفاده قرار نمی گیرد اما با پا گذاشتن در فصل هایی که مخصوص رشد این میوه می باشد، انقلابی بزرگ را در درمان بسیاری از بیماری ها به وجود می آورد و به همین دلیل شهرت زیادی دارد.

مقالات تغذیه

اصول مقاوم سازی ناخن

برای داشتن ناخن‌هایی مقاوم و زیبا می‌توان از راهکار‌های خانگی و در دسترس بسیاری استفاده کرد.

مقالات تغذیه

دلایل تغییر رنگ ناگهانی پوست

برخی عوامل جانبی در تغییر رنگ پوست تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می توانیم به مشکلات کبدی، مصرف برخی داروها، تغییرات طبیعی در دوران بارداری و نوشیدن الکل اشاره کنیم. درادامه به برخی از روش های درمانی برای مقابله با تغییر رنگ پوست اشاره کنیم.

مقالات تغذیه

ارتباط 6 بیماری با ترک پاشنه پا

برخی بیماری ها در ایجاد ترک کف پا تاثیرگذار هستند. با درمان آنها می توانید این عارضه را درمان کنید. از جمله این عارضه ها می توانیم به پسوریازیس، وزن بالا، کم آبی بدن، مشکلات پوستی و دیابت اشاره کنیم.

مقالات تغذیه

سیر چه فوایدی برای مو دارد

بهترین روش برای تقویت موها و درمان ریزش مو استفاده از مواد غذایی مفید برای سلامت پوست و مو می باشد،در این مقاله شما را با فواید سلامتی سیر برای تقویت موهای سر و ابرو بیشتر آشنا می کنیم.