مقالات تغذیه

پایبندی به برنامه غذایی در محل کار

انتخاب غذایی مناسب مخصوصا هنگامی که سرکار هستید بسیار دشوار است، سرکار تنقلات و ساعات استراحت فراوان یافت می شود پس چالش بزرگی به حساب می آید.

مقالات تغذیه

ورزش برای ثابت نگه داشتن وزن

ورزش های ترکیبی با شدت بالا (HIIT) و یا ورزش های شدید هوازی ممکن است روشی هوشمندانه برای رسیدن به بهترین حس و ظاهر نباشد.

مقالات تغذیه

راهکارهای تثبیت وزن پس از لاغری

بازگشت وزن پس از ورزش سخت و سالم غذا خوردن خیلی نا امید کننده و زجر آور است اما امیدتان را از دست ندهید. باید در نظر داشت که محققان ثابت کردند کوچکترین حرکت به سمت کاهش وزن و حتی کاهش ۵ درصد از وزن بدن می تواند انسان را از  نظر سلامت جسمی فوق العاده بهبود دهد.

مقالات تغذیه

چرا پروبیوتیک مصرف کنیم؟

در بدن شما باکتری‌های خوب و بد وجود دارد. هنگامی که بدنتان عفونت می‌کند، باکتری‌های بد بیشتری سیستم شما را از تعادل خارج می‌کند. باکتری‌های خوب به از بین بردن باکتری‌های بد اضافی کمک می‌کنند و تعادل را به روده‌های شما باز می‌گردانند.

مقالات تغذیه

ارتباط پرخوری و افسردگی فصلی

نوعی از افسردگی است که در آن فرد در اکثر روزهای سال از شرایط روحی نرمالی برخوردار است و فقط در بعضی فصل‌ها دچار علائم افسردگی می‌شود. این نوع از افسردگی شیوعشان بیشتر در پاییز و زمستان است؛ به همین دلیل به افسردگی زمستانی مشهورند.

مقالات تغذیه

رژیم غذایی مناسب پسوریازیس چیست؟

پسوریازیس دارای ویژگی‌های خود ایمنی است؛ اما عامل آنتی ژنی مشخصی ندارد. افراد مبتلا به این بیماری باید رژیم غذایی پسوریازیس را رعایت کنند.

مقالات تغذیه

خطر افزایش چربی دور قلب

نتایج سی تی اسکن ۵۰۰ آمریکایی نشان داد که مدت زمان نشستن با افزایش چربی دور قلب در ارتباط است.

مقالات تغذیه

مواد غذایی که باعث رفلکس اسید معده می‌شود

بیماری است که در آن شیره معده حاوی اسید از معده به مری( لوله مری یا بلع) بر می گردد.

مقالات تغذیه

اهمیت صبحانه در لاغری

پژوهشگران انگلیسی چگونگی تاثیر مصرف صبحانه روی وزن و فعالیت افراد چاق تا بزرگسال را بررسی کردند.