سبزیجات منابع خوبی از کربوهیدرات هستند و می‌توانند برای مدت زمانی طولانی شما را سالم نگاه دارند. آب سبزیجات از نوشیدنی‌هایی محسوب می‌شود که مصرف روزانه آن نه تنها مواد غذایی موجود در سبزیجات را به بدن انسان می‌رساند، بلکه باعث کاهش وزن می‌شود.نوشیدن روزانه یک لیوان آب سبزیجات می‌تواند به لاغر شدن کمک کند. می‌توانید زمان‌های مشخصی را انتخاب کنید. قبل از ناهار و شام یک یا چند لیوان از این معجون‌ها را میل کنید و غذای سبکی میل کنید. زمانی که قبل از غذاهای اصلی از این نوشیدنی‌ها مصرف می‌کنید کلاً اشتهایتان برای غذا کم می‌شود. آب سبزیجات باعث می شود خیلی سریع‌ وزن کم کنید. حتی اگر یک رژیم غذایی مایع را دنبال می‌کنید آب سبزیجات سرشار از همه چیز می باشد. کاهو، اسفناج، کلم، خیار، کرفس، رازیانه، جعفری و گشنیز سبزی‌هایی هستند که مصرف روزانه دو فنجان از آب آنها در کاهش وزن و در نهایت کاهش کلسترول و قند خون مفید است.
گوجه‌فرنگی :
گوجه‌فرنگی یک چربی سوز واقعی است. این سبزی حاوی میزان اندکی گلوسید می‌باشد و شاخص گلیسمی آن نیز ۳۸ است. گوجه‌فرنگی سرشار از پتاسیم، منیزیم، ویتامین C و ویتامین‌ها و مواد معدنی دیگر می‌باشد.
اسفناج :
اسفناج سرشار از آهن، منیزیم، کلسیم، ویتامین C، ویتامین‌های گروه B و غیره می‌باشد. این سبزی خاصیت اکسیژن‌رسانی به بدن و سم زدایی دارد و به ویژه اینکه می‌تواند تعادل خاصیت اسیدی بازی بدن را حفظ کند.

 

نوشته شده توسط  :  مشاورین Rejim.ir در یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 09:43:083194 مشاهده