زومبا چیست؟
یکی از سبـکهای تنـاسب اندام به همـراه شـادی و نشاط حاصـله از آن ورزش زیبا و ریتمیک زومـبا ( سـومبا ) می باشد . ورزش زومبا ( سومبا ) برگرفته از انواع حرکتــهای مــوزون کشور آفریقا و آمریکای لاتین می باشد. از تلفیق چهـار سبک ریتم های میرنگه، رگی تون،سالسا، کالیبسو و کومبیا حرکت موزون و ورزش جدید زومبا ( سومبا ) پدید می آید.

ورزش زومبا که کامـــلا هـــــوازی می باشد، تمـــرکز بر روی تنفس و توجه بر روی انجام انــــــواع تکنیــــــک های حرکتــی را بــــــالا برده و موجــب کــــــاهش وزن در هـــر سنــی و زیبــایی انـــدام با هر نـــــوع استخــــوان بندی می گردد. درزومبا شما می توانید در هر نقطه از ۳۰۰ تا ۶۰۰ کالری در یک کلاس یک ساعته بسوزانید. این سوزاندن کالری، به وزن بدن بستگی دارد. ورزش زومبا تمرین شدید تمام نقاط بدن  است و برای همه اعضای بدن فایده دارد. حتی عضلات بدون چربی، عضلات شکم  و هرچیزی   که باعث می شود تا یک بدن بطور کامل فعالیت داشته باشد.

ورزش زومبا بیشتر سرگرم کننده است و به  ورزش شباهت ندارد. موسیقی بازی در طول زومبا جالب است و قادر به بالا بردن خلق و خوی و ساخت احساس شماست و در پایان جلسه شما احساس شادی خواهید کرد.
ورزش زومبا نه تنها بدن بلکه ذهن را نیز تقویت میکند. ورزش و رقص زومبا ورزش ذهنی  و مغزی خوبی است.

نوشته شده توسط  :  مشاورین Rejim.ir در جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 07:22:442052 مشاهده