ورزشی ها

چه ورزشي براي مبتلايان به ام اس موثر است؟

انجام ورزش‌هايي همچون بدن‌سازي و ايروبيک سبب حفظ بهتر قابليت‌هاي مغز و اعصاب در بيماران مبتلا به ام‌اس مي‌شود. قسمت‌هاي آسيب‌ديده مغز بيماران مبتلا به ام‌اس در افرادي که ورزش مي‌کنند کندتر تخريب مي‌شود. به نظر مي‌رسد که ورزش‌هايي همچون بدن‌سازي و ايروبيک روي بخش‌هايي از مغز که در برابر ام‌اس آسيب‌پذيرترند نقش محافظتي...

ورزشی ها

ورزش باعث درمان چه بیماری هایی می شود؟

ورزش، عمر را طولاني تر مي کند، باعث کاهش وزن مي شود و به تقويت قلب کمک مي کند و موجب درمان اغلب بیماری ها را فراهم میکند. اگرچه بهترين درمان ورزش است اما به ندرت پزشکان براي بهبود بيماري آن را توصيه مي کنند.

ورزشی ها

ورزش مناسب برای کاهش خستگی دست با کامپیوتر

موس توسط عضلات فلکسور و اکستانسور ساعد اداره می‌شود. خستگی و درد معمولاً با استفاده بیش از حد از این عضلات ایجاد می شود. اگرچه مقدار بسیار ناچیزی فشار روی موس وارد می‌شود ولی این عضلات برای انجام حرکات کوچک در طی یک دوره زمانی طولانی به استقامت نیاز دارند.

ورزشی ها

نكات مهم ورزش در بیماران قلبی

بیماران پس از ابتلای به سكته‌ی قلبی می‌توانند ورزش‌هایی را كه قبلا انجام می‌داده است از سر بگیرد. برای مثال، اگر شما قبل از سكته قلبی به طور منظم به ورزش دوچرخه‌سواری می‌پرداخته‌اید، پس از بهبود نیز با رعایت شرایط می‌توانید این ورزش را ادامه دهید. ولی هیچ‌وجه منطقی نیست كه به مرد 50 ساله‌ای كه پیش از سكته هیچ‌گونه فعالیتی با دوچرخه‌سواری...

ورزشی ها

ورزش مناسب بیماران قلبی

انواع ورزش برای بیماران دارای سكته‌ی قلبی به سه گروه عمده تقسیم می‌شود: 1 – ورزش‌های مطلوب 2- ورزش‌های مشروط 3- ورزش‌های ممنوع

ورزشی ها

فواید دوچرخه سواری

فواید دوچرخه سواری را تا به حال فقط به سوزاندن کالری و تقویت عضلات پا نسبت می دادیم اما باید بگوییم که برای افزایش سلول های مغز دوچرخه سواری کنید و این تنها بخشی از خواص ورزش دوچرخه سواری است.

ورزشی ها

تفاوت دویدن بر روی تردمیل و دویدن در محیط بیرون

ممکن تا به حال  وقتتان را بین دویدن بر روی تردمیل و دویدن در بیرون تقسیم میکردیدو یا بین اینکه کدام مناسب تر و به صرفه تر است تردید داشته اید.

ورزشی ها

توصیه‌هایی برای ورزش در خانه

بسیاری افراد زمان کافی برای رفتن به باشگاه یا ورزش در فضای خارج از خانه ندارند. ورزش در خانه ارزان‌تر و برنامه‌ریزی برای آن راحت‌تر است.

ورزشی ها

مزیت های استفاده از اسکی فضایی

اسکی فضایی یا همان الپتیکال یک وسیله ورزشی فیتنس است.