ورزشی ها

لاغری با تردمیل

اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید ولی هر بار که روی تردمیل می‌روید نمی‌توانید هیچ تغییری در سرعت و شیب‌تان به‌وجود بیاورید، حتما تا الان به این نتیجه رسیده‌اید که تردمیل نه تنها خسته‌کننده است، بلکه هیچ تأثیری در کالری سوزی هم ندارد.  

ورزشی ها

ورزش در دوران سالمندی

سالمندان قبل از ورزش باید چه‌ کار کنند؟ انجام چه ورزش‌هایی برای آنها مناسب‌تر است؟ یک برنامه تمرینی سالم برای سالمندان از چه اجزایی تشکیل شده است؟

ورزشی ها

تاثیرات ایروبیک بر بدن

تمرینات ایروبیک یا هوازی از حرکات ریتمیک و متناوب ماهیچه ای بهره برده و ضربان قلب و تنفس را در در مدت زمانی خاص بالا می برد.

ورزشی ها

ورزش و جلوگیری از پوکی استخوان

اگر میخواهید استخوان های قوی داشته باشید باید از آنها استفاده کنید. هر چه به استخوان نیروهای بیشتری اعمال شود قویتر میشوند.

ورزشی ها

پیشگیری از تحلیل عضلات با رژیم غذایی

تمرینات شدید ورزشی به تنهایی برای جلوگیری از تحلیل عضلات کافی نیست. بلکه به خوردن مواد غذایی مناسب نیاز دارید.

ورزشی ها

راهنمای انجام ورزش های قدرتی در طول ماه رمضان

روزه داری و نخوردن آب و غذا به مدت چندین ساعت آن هم در طول یک ماه بدن را تحت فشار قرار می دهد. البته ماه رمضان بیشتر به خاطر معنویات و درک حال فقرا است بنابراین مسلمانان این فشار را قبول می کنند. صرف نظر از اینکه روزه داری متناوب چقدر در دنیای ورزش محبوب شده، ماه رمضان مسلما روی ورزشتان تاثیر می گذارد.

ورزشی ها

مناسب‌ترین زمان چربی‌سوزی

کاهش وزن بیش از یک کیلوگرم در روز نباید انجام شود، در این زمینه بازی با کودکان در کاهش وزن و کالری سوزی کمک فراوانی می‌کند، همچنین کاهش وزن سریع موجب آسیب به ورزشکار شده و موجب ضعف و خستگی او می‌شود، بنابراین کاهش وزن برای «حرفه‌ای‌ها» را یاد بگیرید.

ورزشی ها

روش های برای کاهش افسردگی دوران بارداری

زنان در هنگام بارداری به افسردگی دچار می شوند و از لحاظ ذهنی با اختلالاتی مواجه می شوند که بهترین راهکار برای کنترل و بهبود افسردگی فعالیت جسمی و ورزش کردن می باشد.

ورزشی ها

نشانه هایی که می گوید ورزشتان نتیجه خوبی ندارد

 یک نوع حرکت را بارها و بارها انجام می دهید....