ورزشی ها

بدترین آسیب های ورزشی را بشناسید و از آن پیشگیری کنید

انگیزه پیدا کردن برای رفتن به باشگاه به خودی خود سخت است، چه برسد به اینکه دچار یک نوع از بدترین آسیب های ورزشی مثل ساییدگی زیر بغل و یا تیرکشیدن ناگهانی پهلو نیز بشوید.

ورزشی ها

وقتی ورزش را متوقف می کنید چه اتفاقی برای بدن می افتد؟

می دانیم که ورزش برای بدن خوب است. اضطراب و افسردگی را کاهش می دهد، کمک می کند بهتر بخوابیم و در تثبیت وزنی سالم کمکمان می کند. اما اجازه دهید رو راست باشیم: ورزش همیشه جالب نیست. مخصوصا اگر کلی زحمت و درگیری داشته باشد.

ورزشی ها

درد سیاتیک در بارداری، عوامل و راه حل ها

سیاتیک با نام سندرم رادیکولار لومبوساکرال نیز شناخته می شود و به علت التهاب عصب سیاتیک که از کمر یا پایین ستون فقرات شروع می شود و در ران ها به پایان می رسد ایجاد می شود. اگر از سیاتیک رنج می برید ممکن است در ناحیه ی باسن و ران ها احساس درد و تیر کشیدن داشته باشید.

ورزشی ها

رژیم ورزشی سالم در سه ماهه سوم بارداری

در سه ماه سوم وزن جنین سه یا چهار برابر می شود، از وزن یک کیلو در پایان سه ماهه دوم تا حدود ۴ کیلو در زمان تولد می رسد، یعنی رحم واقعا شروع به باد کردن می کند. با این وجود، علی رغم اینکه تغییرات بسیار سریع است، مزیت ورزش در این مرحله بیشتر از دو مرحله قبل است.

ورزشی ها

رژیم ورزشی سالم در سه ماهه دوم بارداری

با افزایش رشد سریعتر رحم، اهمیت حفظ شرایط ایروبیک، قدرتی (شامل میان تنه و کف لگن) و تحرک افزایش پیدا می کند. با افزایش رشد رحم و سینه، افزایش استرس بر روی عضلات به همراه تغییر مرکز ثقل لازم است کمی در برنامه ورزشی تغییر ایجاد کرد.

ورزشی ها

چرا پاهای‌تان حتی با تمرینهای سخت هم فرم نمی‌گیرد؟

چرا پاهای‌تان حتی با تمرینهای سخت هم فرم نمی‌گیرد شاید شما هم این پرسش برای‌تان پیش آمده ؟ و اینکه شاید جزو آن دسته از افراد باشید که وقتی قرار است در باشگاه روی پا کار کنید به سبب نداشتن پاهایی خوش حالت و با ظاهری خوب، در آن روز ناراحت هستید.

ورزشی ها

چگونه بهترین حالت ریکاوری را داشته باشید

استراحت‌کردن و اینکه چگونه بهترین حالت ریکاوری را داشته باشید نیز مانند نوع رژیم غذایی و برنامه ورزشی بسیار مهم می‌باشد. در این مقاله روشهایی وجود دارد که می‌توانید نهایت استفاده را از روزهای استراحت و زمان ریکاوری خود ببرید.

ورزشی ها

اصول تغذیه برای کوهنوردان

اول حساب کنید که طول برنامه ای که می خواهید در آن شرکت کنید و شدت سختی آن چقدر است. باید چیزهایی بخورید که هنگام صعود نه احساس گرسنگی بکنید و نه خیلی احساس سیری و سنگینی. اگر می خواهید یک برنامه کوتاه مدت و سنگین بروید کربوهیدرات هایی مصرف کنید که سریع جذب می شوند.

ورزشی ها

چندین غذا که قبل از تمرین نباید بخورید

اگر می خواهید متناسب بمانید و از بدنتان مراقبت کنید، باید از غذاهای خاصی پرهیز کنید، مخصوصا اگر پیش از رفتن به باشگاه باشد. در حالی که بعضی از غذاها سالم هستند و حتی برای وزن کم کردن مناسب هستند، اما هیچ منفعتی برای تمرینتان ندارند.