افراد موفق

افراد موفق در تعطیلات چه کار می کنند

مثل همیشه بزرگترین نگرانی همه ما در کنار خوشحالی ناشی از بیکاری، گذراندن مفید تعطیلات و استفاده از آن برای کاهش فشار و استرس روزهای کاری و شلوغ قبل و بعد از آن است. با هم چند راهکار ساده را مرور می کنیم.

افراد موفق

سندروم ایمپاستر: خودویرانگری افراد موفق

آیا همانقدر که دیگران شما را باهوش و با استعداد و موفق تصور می کنند خود را باهوش می دانید؟ اگر پاسختان منفی است احتمالا به سندرم ایمپاستر مبتلا هستید.

افراد موفق

دقایق اول روز ،زمان جادویی افراد موفق

اگر شما در آشپزخانه ی آنتونی بوردین آشپز معروف و مورد تحسین لس هالس پر فروش ترین نویسنده و شخصیت معروف تلوزیونی کار کنید جرات نمیکنید حتی وقتی که آبی را می جوشانید آن را بدون مراسم مقدسی که برای هر آشپز خود متشکری ضروری است انجام دهید

افراد موفق

 عادتهای بدی که مانع رسیدن به موفقیت است

منظور از موفقیت بیشتر این نیست که بیشتر و سخت تر کار کنید، بلکه به این معنی است که هوشمندانه تر و با برنامه ریزی بهتر کارهای خود را به انجام برسانید.

افراد موفق

چرا شاد بودن برای سلامتی خوب است

شاد بودن نه تنها به این معنی است که احساس رضایت می‌کنید یا خوشبین هستید، بلکه بنابر تحقیقات انجام شده، شاد بودن روی سلامت عمومی شما هم تاثیر می‌گذارد.

افراد موفق

چگونه در تصمیمات سال جدید شکست نخوریم

اگر تصمیم گرفته اید در سال جدید تغییرات کوچکی در کارها و برنامه های روزانه تان ایجاد کنید و در آن ها با شکست مواجه نشوید نکاتی که در این مطلب اشاره شده است را به کار ببرید.

افراد موفق

هنر شادبودن را حتی در تنهایی بیاموزیم

شاید به همه ما ثابت شده باشد که رفتار انسان های دیگر  در شرایط مختلف به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست حتی اگر آن شخص خواهر، برادر یا قدیمی‌ترین دوست شما باشد.

افراد موفق

دلایل غیر موجه که مانع کاهش وزن می شوند

شما احتمالا صد عذر و بهانه دارید که ثابت کند الان وقت مناسبی برای کاهش وزن نیست، درست است؟ در اینجا سعی میکنیم راهکار مقابله با بعضی از عمده ترین بهانه های بی اساسی که مانع کاهش وزن شما می شوند را ارائه دهیم.

افراد موفق

بهترین روش های ایجاد امنیت شغلی برای خود

یکی از مهم ترین و اساسی ترین ملاک ها در انتخاب شغل و کار امنیت شغلی آن کار است. برای این که شما بتوانید امنیت شغلی خود را تامین کنید و روش ها و راهکاری های بسیاری وجود دارد. هنگامی که به دنبال پیدا کردن شغل بودید هرگز اهمیت امنیت شغلی را فراموش نکنید تا بتوانید در اتخاب شغل موفق باشید و پس از مدتی از کار بی کار نشوید.