افراد موفق

موفقیت و افزایش امید به زندگی

برای افزایش امید به زندگی از چه روش هایی می توانیم کمک بگیریم هر فردی به امیدی زنده است و در صورت قطع امید از زندگی دچار مشکلات زیادی خواهد شد می خواهیم در این بخش شما را با روش های موثر برای بالابردن سطح امید در زندگی آشنا کنیم با ما در ادامه این بخش همراه باشید .

افراد موفق

روشهای کاهش وزن که انگیزه شما را بالا میبرد

افرادی که دچار اضافه وزن هستند، اغلب آرزوی دیدن وزن ایده آل خود را بر روی ترازو دارند. اما می دانید که که کاهش وزن و تثبیت آن کار بسیار سختی است، به ویژه اگر برای این کار انگیزه ی کافی نداشته باشید.

افراد موفق

تقویت اراده برای لاغری؛ ۴ راهکاری که به شما قدرت می‌دهد

اغلب مردم اراده را نیروی اسرارآمیزی می‌دانند که افراد «تنبل» به اندازه‌ی کافی از آن بهره‌مند نشده‌اند. در واقع اراده، بیشتر شبیه به عضله است، اگر اراده‌‌تان تقویت نشود، نمی‌تواند کارهای بزرگی برای‌تان انجام دهد.

افراد موفق

قانون طلایی موفقیت

بهترین کاری که شما را به مسیر صحیح هدایت می کند تعیین هدف است. در این صورت است که شما به رسیدن به هدف خود نزدیک می شوید. قدم هایی درست برای رسیدن به آرزوی نهایی زندگی محسوب می شوند. اهدافتان را به صورت مثبت بنویسید نه منفی.  

افراد موفق

معجزه ای به نام خنده

خنده واکنشی است غیر ارادی است در واقع یک پاسخ فیزیولوژیک است که باعث سریع شدن تنفس و جریان خون شده و ایجاد احساس لذت و شادابی در فرد می کند. خنده یکی از موثرترین روش ها برای درمان بسیاری از درد ها می شود.

افراد موفق

شکست پُلی است برای پیروزی

شکست پُلی است برای پیروزیشکست نه یک واقعیت بلکه فرصت دوباره ای برای رسیدن به موفقیت است. مدیریت شکست و فرمول رسیدن به موفقیت ساده است. در حقیقت نرسیدن به هدف ابتدایی ترین مفهوم شکست است به بیان دیگر احساس عدم دستیابی به هدف مورد نظر در فرد همان احساس شکست است اما باید دید که چرا احساس شکست واکنش های متفاوتی در افراد را به دنبال دارد. چرا برخی کمتر و برخی بیشتر شکست را تجربه می کنند. برای رسیدن به...

افراد موفق

علائم درست نبودن مسیر زندگی

علائم درست نبودن مسیر زندگی:زمانی که در مسیر درست حرکت میکنید، به بخش‌هایی از زندگی‌تان که قبلا کمبودهایی داشته ، معنا و شفافیت می‌بخشند.

افراد موفق

قوانین شاد بودن را بدانید

قانون کلی برای شاد بودن:نقطه ضعف خود را بشناسید. روی نقاط قوت خود متمرکز کنید. عصبانیت، نگرانی، احساس گناه را دور بریزید و بعد بخوابید. مراقب افکار خود باشید، آنها حرفهای شما را تشکیل می دهند.

افراد موفق

شما می توانید بر مشکلات غلبه کنید

چاقی موجب بروز مشکلات زیادی برای افراد شده است و تغییرات روحی و روانی درارتباط با چاقی ایجاد کرده است که  تاثیراتی بر فکر و ذهن افراد دارد. هرچه چاق تر شوید بیشتر در معرض ابتلا به افسردگی و مشکلات ناشی از آن قرار خواهید گرفت.