صبحانه مقوی برای کودکان
پنکیک خانگی:
مخلوط آرد، تخم‌مرغ و شیر هنگام سرخ کرده و روی آن عسل، شیره انگور یا میوه‌های فصل بریزید تا بچه‌ها این صبحانه مقوی را با لذت بیشتری بخورند.

سالاد میوه‌های تازه با عسل:
با درست کردن یک سالاد میوه می‌توانید مخلوطی از ویتامین‌ها را در یک کاسه جمع کنید و در آخر اینکه شربت پرتقال، آلبالو یا عسل می‌تواند طعم تازه‌ای به سالاد میوه شما اضافه کند.
مافین سبوس جو دو سر:
می توانید در ساخت مافین سبوس جو دو سر از سس سیب به جای روغن استفاده کنید. می توانید میوه ها و آجیل های مورد علاقه کودکانتان را به مافین ها اضافه کنید. مافین سبوس جو دو سر گزینه ای مناسب برای صبحانه است.
 سیب پخته با دارچین، خامه و گردو :
چند سیب قرمز را پوست کنده و نیم پز کنید. سیب ‌های پخته را در ظرف بریزید و با یک قاشق خامه، دو عدد گردو، عسل و کمی پودر دارچین تزئین کنید.
 عدسی با تکه‌های سیب‌زمینی:
 
این صبحانه مقوی را حتما در برنامه کودکان قرار دهید.

کورن فلکس و برشتوک همراه مغزها:
این صبحانه بسیار برای کودکان مقوی است. برای بالا بردن ارزش غذایی این صبحانه می‌توانید کشمش، بادام و میوه‌های خشک‌شده را به آن اضافه کنید.
 املت سیب‌زمینی شیرین:
 املت شیرین با قطعه‌های سیب‌زمینی سرخ‌شده، پیاز‌های باریک خلال شده، تخم‌مرغ و کره می‌تواند برای کودکان مفید باشد.
 اسموتی موز و شکلات:
با موز و شکلات صبحانه می‌توانید به راحتی یک صبحانه مقوی و خوشمزه برای بچه‌ها درست کنید.
نیمرو با شوید همراه خیارشور:
 ظاهر غذا برای کودکان بسیار جذاب است. بچه‌ها قبل از چشیدن طعم یک خوراک، ظاهر آن را می‌بینند. پس آن را به شکل مناسبی تزئین کنید.

خاگینه:
 با آرد، تخم‌مرغ و شیر می‌توانید غذای بسیار خوبی برای صبحانه فراهم کنید. خاگینه یک خوراک مقوی و خوشمزه برای بچه‌ها است.

 

نوشته شده توسط  :  مشاورین Rejim.ir در پنجشنبه 21 مرداد 1395 ساعت 09:01:44913 مشاهده