چه عواملی باعث کاهش فشار خون شما می شود.

اگر احساس می کنید فشار خون شما بالا است حتما به پزشک مراجعه کنید. ممکن است لازم باشد به صورت منظم دارو مصرف کنید. به هیچ عنوان به صورت خودسرانه دارو های فشار خون را مصرف نکنید.

 

فشار خون بالا اگر درمان نشود می تواند به عوارض جدی و خطرناکی منجر شود.

 

شما می توانید یک دستگاه فشار سنج پزشکی تهیه کنید و در خانه و به صورت منظم فشار خود را چک کنید و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید.

 

پزشک شما چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟
عوامل خطر و همچنین سبک زندگی صحیح را برای شما توضیح خواهد داد.
در صورت نیاز برای شما داروهای فشار خون تجویز خواهد کرد که باید حتما به صورت منظم مصرف شوند.
اگر کنترل فشار خون شما دشوار به نظر برسد ممکن است پزشک عمومی شما، شما را به یک متخصص در زمینه فشار خون ارجاع دهد.

 

کلسترول خون
عامل مهم در تعیین خطرناک بودن فشار خون بالا، سطح کلسترول خون شماست. کلسترول بالا حساسیت عروق را به فشار خون بالا افزایش می دهد و باعث می شود که آنها بیشتر مستعد آسیب دیدن باشند.

این به آن معناست که اگر فشار خون شما نیاز به درمان داشته باشد حتما لازم است که سطح کلسترول خون شما نیز چک شود و در صورت لزوم میزان آن کاهش یابد.

در حالی که رژیم غذایی سالم، حفظ وزن مناسب و ورزش کردن می توانند در کنترل سطح کلسترول موثر باشند اما در برخی از افراد لازم است که برای کاهش سطح کلسترول داروهای خاصی تجویز و مصرف شود.

 

فشار خون بالا و تاثیر آن بر امید به زندگی
با درمان فشار خون بالا، خطر بروز عوارض آن کم شده و متوسط امید به زندگی تقریبا با افراد عادی برابر می شود.

 

اما اگر فشار خون بالا درمان نشود، به دلیل افزایش خطر بروز عوارض ناشی از آن مانند نارسایی قلبی و سکته مغزی، امید به زندگی کاهش پیدا می کند.


کاهش سریع “فشار خون بالا” در 5 دقیقه

کاهش سریع “فشار خون بالا” برای حفظ جان فرد مبتلا با راه و روش طبیعی ممکن است. درست است که داروها در این زمینه خوب عمل می کنند ولی بدون دارو هم می توان فشار خون را کاهش داد.

با این روش فشار خون بالا ی خود را سریع پائین بیاورید

 فشار خون بالا

 کاهش سریع فشار خون با دانستن نکات تخصصی روشی است که یادگیری اش به هر کسی توصیه می شود. شاید شما مبتلا به فشار خون بالا نباشید اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که دانستن این روش ها لازم باشد پس با ما همراه شوید.

 درمان های طبیعی هستند که زود مشکل شما را حل می کنند. بسیاری از عوامل باعث فشار خون بالا می شود که عبارتند از نمک بیش از حد، قند، پروتئین ناکافی  ورزش ناکافی…. که پایین آوردن فشار خون بالا کار آسانی نیست ولی این درمان سنتی و قدیمی در عرض 5 دقیقه فشار خون شمارا  پایین می آورد.

 

هنگامی که عضلات  می گیرد استرس به وجود می آید و همین باعث می شود که رگها بگیرد. قلب خون را به بقیه نقاط بدن پمپاژ می کند زمانیکه فشار خون بالا می رود  پمپاژ قلب ضعیف انجام می شود.

 

نوشته شده توسط  :  مشاورین Rejim.ir در دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 05:23:03724 مشاهده