بهترین ورزش برای کاهش وزن:

رژیم غذایی به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست. ورزش ایروبیک یکی از بهترین تمرینات برای کاهش وزن است.
میزان ورزش برای از دست دادن وزن:
مقدار ورزش به مقدار کاهش وزن هدف شما بستگی دارد. شما باید حدود 3500 کالری برای از دست دادن یک پوند چربی بسوزانید. شما می توانید این مقدار کالری سوزی را با رژیم غذایی یا افزایش فعالیت بدنی انجام دهید. ورزش های مناسب برای کاهش وزن ورزش های هوازی دارد. بزرگسالان به طور معمول توصیه به دریافت حداقل 150 دقیقه فعالیت هوازی در هفته، در سطح متوسط نیاز دارند. که همچنین باید با 75 دقیقه فعالیت هوازی شدید همراه باشد. این فعالیت ها را می توان در میان چند روز، در جلسات 10 دقیقه ای یا بیشتر تقسیم کرد. هدف انجام 30 دقیقه فعالیت بدنی در روز است که باید بطورمتناوب باشد و نوع فعالیت شما هر روز طوری باشد که بر روی بخش خاصی از بدن شما فشار وارد نشود.

بهترین تمرین برای کاهش وزن:
به عنوان یک قاعده کلی و پایدار، فعالیت های ریتمیک که چند گروه عضلات بزرگ در آنها به کار می افتد می تواند به عنوان ورزش هوازی به حساب آید. هدف این است که کار ریه ها سخت تر نشود و اکسیژن بیشتری به سراسر بدن پمپ شود.
ورزش هوازی:
هر تعدادی از فعالیت ها، مانند آیروبیک می تواند به عنوان ورزش هوازی محسوب شود. هر ورزشی از راه رفتن، بولینگ می تواند به از دست دادن وزن شما کمک کند اگر شما انجام این وظایف را به طور مداوم انجام دهید. فعالیت های کندتر مانند پیاده روی یا شنا فعالیت های در حد متوسط است و می تواند اغلب در طول هفته انجام می شود. فعالیت های شدید تر مانند دویدن یا بازی بسکتبال می تواند دو تا سه بار در هفته به عنوان بخشی از جلسات آموزشی انجام شود. تا زمانی که شما در حال انجام فعالیت هستید ضربان قلب خود را به مدت 10 - 30 دقیقه بالا ببرید سپس شما می توانید فعالیت ورزشی هوازی انجام دهید که ممکن است به شما در از دست دادن وزن کمک کند. انواع تمرینات قلبی عروقی شامل آهسته دویدن، دو سرعت، پیاده روی قدرت، دوچرخه سواری، پیاده روی، شنا، نخ ریسی و کلاس های ایروبیک در کاهش وزن موثر است
تمرینات قدرت پرورشی :
 می توانید فعالیت هایی که برای تمرینات قدرتی می باشد در خانه نیز انجام دهید. شما همچنین می توانید فعالیت هایی مانند باغبانی که نیاز است چندین اشیاء سنگین را در طول روز جابجا کنید انجام دهید.
ورزش هایی مانند تردمیل ( دستگاه یا دویدن در خارج منزل )، اسکی ( با دستگاه یا خارج از منزل )، وزش های قدرتی قایقرانی ( 20 – 40 دقیقه )، ایروبیک پله، دوچرخه سواری ( ثابت یا خارج از منزل )، شنا ( عالی و تمام بدن در حال ورزش بدون فشار بر روی مفاصل )، پرش طناب ( ورزش از دست دادن وزن به طور جدی ساده، اما موثر )، صخره نوردی ( ترکیبی از ورزش های قلبی عروقی با تمرینات قدرتی ) برای از دست دادن وزن موثر هستند.
پیاده روی مناسب برای کاهش وزن:
 برای کسانی که دارای مشکلات سلامتی مانند ( چاقی و بیماری های قلبی ) هستند پیاده روی با شدت کم،  از فعالیت های موثر در کاهش وزن است که می تواند به سلامت کلی کمک کند و همچنین سبب سلامت روان شود. بسته به مقدار وزن شما، راه رفتن با سرعت چهار مایل در ساعت بین 5 و 8 کالری در هر دقیقه و یا بین 225 و 360 کالری برای یک پیاده روی 45 دقیقه ای می سوزاند. با 45 دقیقه راه رفتن در روز، شما می توانید یک پوند از وزن خود را در یک هفته کاهش دهید. نکته مهم این است که حتما در انتخاب نوع ورزش با پزشک و یا مشاور خود مشورت نمایید تا در کنار رژیم مناسب ورزش موثری را برای شما در نظر بگیرد.

 

نوشته شده توسط  :  مشاورین Rejim.ir در چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 12:21:442904 مشاهده