دستور پخت ساندویچ سالاد مرغ و رزماری
 

ساندویچ از غذاهای مورد علاقه بسیاری از کودکان است و ما بزرگسال ها نیز رابطه خوبی با آن داریم. امروز می خواهیم دستور پخت یک غذای رژیمی ساده و بسیار خوشمزه را به شما آموزش دهیم که علاوه بر خوش طعم بودن، غذای سالم نیز به حساب می آید. ساندویچ مرغ و رزماری علاوه بر کربوهیدرات دارای مقدار قابل توجهی کربوهیدرات، پروتئین و چربی است.
 

مواد لازم برای پخت ساندویچ سالاد مرغ و رزماری سینه مرغ کبابی (بدون پوست و استخوان): سه فنجان پیازچه خرد شده: یک سوم فنجان بادام بو داده خرد شده: یک چهارم فنجان ماست ساده بدون چربی: یک چهارم فنجان سس مایونز کم چرب: یک چهارم فنجان رزماری تازه و خرد شده: یک قاشق چای خوری سس خردل: یک قاشق چای خوری نمک: یک هشتم قاشق چای خوری فلفل سیاه: یک هشتم قاشق چای خوری نان تست سبوس دار: ۱۰ تکه

 

دستور پخت پخت ساندویچ سالاد مرغ و رزماری ۹ مورد اول در لیست مواد لازم را با هم ترکیب کنید و خوب بهم بزنید. دو سوم فنجان از ترکیب مرغ را روی هر یک از ۵ تکه نان سبوس دار بمالید و نان های باقی مانده را روی آنها قرار دهید. ساندویچ ها را به صورت مورب به دو نیم تقسیم کنید. به همین سادگی غذای شما آماده سرو است.
 

 

نوشته شده توسط  :  مشاورین Rejim.ir در چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 04:39:36598 مشاهده