دستور پخت تارت ماست و پنیر دارای مقدار زیادی پروتئین است. بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی می توانید این تارت های خوشمزه را به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار دهید.
 

مواد لازم برای تهیه تارت ماست و پنیر آرد ذرت: سه و یک دوم قاشق غذا خوری شیر با چربی دو درصد: سه قاشق غذا خوری ماست یونانی ساده با چربی دو درصد: دو فنجان برگ نعناع تازه: یک چهارم فنجان پوست لیمو، خرد شده: یک قاشق چای خوری پنیر فتا کم چرب، رنده شده : یک دوم فنجان یا ۵۵ گرم پنیر گرگونزولا رنده شده: ۵۵ گرم حدود یک دوم فنجان تخم مرغ بزرگ: یک عدد سفیده تخم مرغ: یک عدد برگ کوچک و تازه نعناع: ۱۲ عدد فلفل سیاه: یک دوم قاشق چای خوری نمک: یک چهارم قاشق چای خوری
 

دستور پخت تارت ماست و پنیر فر را تا دمای ۳۲۵ درجه فارنهایت گرم کنید. آرد ذرت و شیر را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید. شیر، ماست، نعناع، پوست لیمو، فلفل، نمک، پنیر فتا و پنیر گرگونزولا را در مخلوط کن قرار دهید و با هم ترکیبشان کنید. همانطور که مخلوط کن روشن است تخم مرغ و سفیده تخم مرغ را اضافه کنید. این کار را ادامه دهید تا مواد، خامه ای شوند. با قاشق یک چهارم فنجان از میکس ماست را در ۱۲ قالب کاپ کیک بریزید. در دمای ۳۲۵ درجه فارنهایت به مدت ۲۵ دقیقه بپزید. سپس فر را خاموش کنید و اجازه دهید تارت ها به مدت ۵ دقیقه در فر بمانند. حالا تارت ها را از فر دربیاورید و اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه خنک شوند. روی هر کدام از تارت ها یک برگ نعناع قرار دهید.
 

 

نوشته شده توسط  :  مشاورین Rejim.ir در چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 04:34:23646 مشاهده