عادت رژیم یویو را به نفع تغییر سبک زندگی در کاهش وزن کامل بشکنید.


اگر متوجه شدید که با برنامه کاهش وزن خود مبارزه می کنید، تنها نیستید. بسیاری از افرادی که برای کاهش وزن از رژیم های مد روز پیروی می کنند، در نهایت آن را دوباره به دست می آورند، فقط برای شروع یک رژیم غذایی جدید و تکرار چرخه. این نوع رژیم غذایی یویو استرس زا است. با افزایش سن، شما را در معرض خطر افزایش وزن ناسالم قرار می دهد. و همچنین می تواند سلامت شما را به روش های کمتر آشکاری تحت تاثیر قرار دهد. دوره های منظم نوسان وزن می تواند منجر به بیماری های قلبی جدی شود. این شامل بیماری عروق کرونر قلب و مرگ ناگهانی قلبی است. رژیم یویو تله ای است که می توان در آن گرفتار شد، اما می توانید با ایجاد برخی تغییرات کلی در سبک زندگی کاهش وزن، این چرخه را بشکنید.


اهداف واقع بینانه تعیین کنید
هنگام رژیم گرفتن، بسیاری از افراد می خواهند تا حد امکان و در سریع ترین زمان ممکن وزن کم کنند. این اهداف غیر واقعی می تواند منجر به ناامیدی شود. بنابراین، برای با انگیزه ماندن و کاهش استرس، بهتر است تغییرات کوچک اما ثابتی را هدف قرار دهید که بتوانید در درازمدت با آنها همراه باشید. کالری دریافتی خود را نصف نکنید و تمرینات ماراتن را از روز اول شروع کنید. درعوض، از کارهای کوچک شروع کنید، مانند تغییر به یک میان وعده بعد از ظهر سالم یا رفتن از پله ها به جای آسانسور. ایجاد تغییرات کلی در سبک زندگی کاهش وزن در برنامه روزانه شما به زودی به عادت تبدیل می شود و به شما کمک می کند رژیم غذایی سالم و همچنین وزن سالم داشته باشید.


عادات غذایی خود را تغییر دهید
ایجاد تغییرات ساده در رژیم غذایی روزانه بهتر از ایجاد تغییرات چشمگیر است. حذف کامل گروه های غذایی مهم مانند لبنیات یا کربوهیدرات ها ممکن است به کاهش وزن در کوتاه مدت کمک کند. با این حال، پایدار نیست و بیشتر از اینکه ضرر داشته باشد، ضرر خواهد داشت. هدف از تغییرات کلی سبک زندگی کاهش وزن این است که درست غذا بخورید بدون اینکه خود را از مواد مغذی ضروری محروم کنید.


هنگامی که صحبت از شکستن چرخه رژیم غذایی یویو می شود، ثبات نیز کلیدی است. شما باید سعی کنید هر روز تقریباً در زمان مشخصی غذا بخورید تا هوس خود را تحت کنترل داشته باشید. خوردن صبحانه زود هنگام و آوردن ناهارهای سالم و خانگی به محل کار به جای بیرون رفتن، نمونه های دیگری از چگونگی ایجاد تغییرات کلی در سبک زندگی کاهش وزن است.

 

پشتیبانی را پیدا کنید
جستجوی حمایت از دوستان و خانواده می تواند انگیزه شما را برای پایبندی به رژیم غذایی خود ایجاد کند. همچنین می تواند شما را از تسلیم شدن به وسوسه در روزهای سخت جلوگیری کند. اگر بیشتر وعده های غذایی خود را در خانه می خورید، می توانید یک برنامه غذایی تهیه کنید که تمام اعضای خانواده می توانند از آن پیروی کنند. همچنین می‌توانید به یک گروه رژیم غذایی محلی بپیوندید یا از یک حرفه‌ای کمک بگیرید - مانند پزشک خود، یک متخصص تغذیه معتبر یا یک متخصص تغذیه ثبت شده - وقتی آماده هستید که چرخه رژیم غذایی یویو را بشکنید و کاهش وزن را بخشی از آن کنید.

 

درنظر داشته باشید کلینیک ها و مراکز زنجیره ای گرین لایف (رتبه 1 لاغری در ایران( میتوانند در زمینه لاغری و تغذیه به شما بسیار کمک کنند. برای اطلاع بیشتر با شماره های02134247 با 120خط تماس حاصل فرمایید.


استرس را مدیریت کنید
کلید موفقیت در رژیم غذایی این است که در مورد آن دچار استرس نشوید. بدن شما باید در هماهنگی کامل باشد تا به درستی کار کند. فشار ناشی از رژیم غذایی می‌تواند باعث استرس شود، اما افزایش هورمون‌های استرس مانند کورتیزول، پیروی از یک رژیم غذایی سخت‌گیرانه را بسیار سخت‌تر می‌کند. هدف این است که آرام بمانید و در عین حال هم بدن و هم ذهن خود را تغذیه کنید، که فواید سلامت بلندمدت فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت.


پزشک شما می تواند به شما در ایجاد تغییرات کلی در سبک زندگی کاهش وزن کمک کند. بازگرداندن سلامت، قدرت و روحیه از هسته بدن را بررسی کنید. این یک مطالعه الهام‌بخش است که توضیح می‌دهد چگونه کلینیک گرین لایف با بیمارانش کار می‌کند تا به آنها کمک کند تا رفتارهای سبک زندگی خود را برای داشتن یک زندگی رضایت‌بخش‌تر تغییر دهند.
کلینیک گرین لایف برنامه های سبک زندگی یکپارچه را ارائه می کنند تا به شما کمک کنند سالم بمانید و پیر شوید.


درباره سبک زندگی، قرار گرفتن در معرض محیطی و تأثیرات ژنتیکی که ممکن است بر سلامتی شما تأثیر بگذارد سؤالاتی بپرسید.


• آموزش سلامتی شامل تغذیه، کاهش وزن، مدیریت سبک زندگی و ذهن آگاهی.
• خدمات جوانسازی شامل درمان غیرتهاجمی لیزر صورت و سلولیت، حذف چربی بدون جراحی، کانتورینگ بدن، SculpSure، بوتاکس و فیلرها.

همین امروز تماس بگیرید تا بیاموزید چگونه کلینیک گرین لایف می تواند به شما در پیشگیری از بیماری، سالم ماندن و پیری برازنده کمک کند.

درنظر داشته باشید کلینیک ها و مراکز زنجیره ای گرین لایف (رتبه 1 لاغری در ایران( میتوانند در زمینه لاغری و تغذیه به شما بسیار کمک کنند. برای اطلاع بیشتر با شماره های02134247 با 120خط تماس حاصل فرمایید.

 

نوشته شده توسط  :  مشاورین Rejim.ir در شنبه 22 آبان 1400 ساعت 01:34:55240 مشاهده