بهار در هواست که به این معنی است که عروسی ها، فارغ التحصیلی ها و تعطیلات به سرعت نزدیک می شوند. شما می خواهید وزن کم کنید و چربی را از بین ببرید، بنابراین در کنار خانواده و دوستان بهترین ظاهر و احساس خود را دارید. اما شما زمان زیادی ندارید شما رژیم های مختلف، روزه ها، برنامه های ورزشی و حتی تمرینات بوت کمپ را امتحان کرده اید! اما هیچ چیز کار نکرد. الان چیکار می کنید؟ یک رویکرد بهداشتی جامع گام به گام می تواند معجزه کند.

 

مرحله 1. نفس عمیق بکشید!
استرس در مورد کاهش وزن در واقع می تواند منجر به افزایش وزن شود. وقتی به هر دلیلی تحت استرس هستید، تغذیه سالم اغلب یکی از اولین چیزهایی است که باید انجام دهید. ممکن است برای رفع نیازهای عاطفی خود یا خوردن فست فود بیشتر بخورید، زیرا زمان کمتری می برد و آسان است. همچنین، زمانی که استرس دارید، بدن شما تولید هورمون کورتیزول را افزایش می دهد که تصور می شود به افزایش وزن کمک می کند.


هر روز زمانی را برای مدیتیشن اختصاص دهید. مدیتیشن به شما کمک می کند تا توجه خود را متمرکز کنید و به شما امکان می دهد آرامش پیدا کنید و استرس را مدیریت کنید. علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد که مدیتیشن می تواند به شما کمک کند تا از افکار و رفتارهای مرتبط با غذا خوردن احساسی آگاهی بیشتری پیدا کنید.


مرحله 2. از پزشک جامع نگر خود در مورد کاهش وزن بپرسید.
یک پزشک می تواند به شما کمک کند تا برنامه کاهش وزن ایمن و موثری را پیدا کنید که به کاهش وزن سریع و حفظ آن کمک می کند. شما یک دکتر جامع نگر می خواهید که به سلامت کلی شما - از جمله تمام عوامل سلامت جسمی، عاطفی و محیطی - و نه فقط غذایی که می خورید نگاه کند. از پزشک خود بخواهید یک برنامه جایگزین وعده غذایی سالم را توصیه کند که اشتهای شما را سرکوب کند و در عین حال مواد مغذی را تامین کند.


پس از کاهش وزن، باید آن را حفظ کنید. مطالعه‌ای توسط مؤسسه ملی سلامت نشان داد افرادی که با یک مربی بهداشت کار می‌کردند، ۹ درصد از وزن بدن خود را در ۲۴ هفته از دست دادند، در حالی که تنها ۶ درصد از وزن بدن افراد بدون مربی سلامت از دست رفت. کاهش وزن آسان نیست و کار با یک مربی سلامت کل نگر می تواند پشتیبانی خوبی را ارائه دهد.


مرحله 3. حذف چربی غیر جراحی را بررسی کنید.
امروزه می‌توانید چربی‌های سرسخت شکم، ران‌ها و دسته‌های عشق را با یک روش عملاً بدون درد و بدون درد به نام SculpSure™ حذف کنید. با استفاده از فناوری لیزر مبتنی بر نور کنترل‌شده، این درمان جدید مورد تایید FDA، رسوبات چربی را با نفوذ به سطح پوست برای از بین بردن سلول‌های چربی از بین می‌برد. این یک درمان مطب ساده است که حداکثر نیم ساعت طول می کشد. پس از آن، می توانید فعالیت های عادی خود از جمله سفر به باشگاه را از سر بگیرید. بهترین نتایج در 10 تا 12 هفته مشاهده می شود، جایی که می توانید تا 24 درصد از چربی مورد نظر را از دست بدهید.

 

در کلینیک گرین لایف، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا ظاهری که می‌خواهید را سریع و ایمن داشته باشید. و به شما کمک می کند تا این ظاهر را برای بسیاری از مراسم عروسی، فارغ التحصیلی و تعطیلات آینده حفظ کنید.


***پیشنهاد ویژه SculpSure™: یک مشاوره رایگان برای هر گونه درمان کانتورینگ بدن SculpSure™ دریافت کنید.

همین امروز تماس بگیرید تا بیاموزید چگونه کلینیک گرین لایف می تواند به شما در پیشگیری از بیماری، سالم ماندن و پیری برازنده کمک کند.

درنظر داشته باشید کلینیک ها و مراکز زنجیره ای گرین لایف (رتبه 1 لاغری در ایران) میتوانند در زمینه لاغری و تغذیه به شما بسیار کمک کنند. برای اطلاع بیشتر با شماره های02134247 با 120خط تماس حاصل فرمایید.

نوشته شده توسط  :  مشاورین Rejim.ir در شنبه 22 آبان 1400 ساعت 01:38:23210 مشاهده