خوردنی های مخصوص شب هنگام رژیم لاغری

1.تخم مرغ:
تخم مرغ غنی از پروتئین است و همچنین حاوی اسید آمینه نیز است . بهترین راه و یا سالم ترین راه برای خوردن آن ، حالت آب پز می باشد و اگر تصمیم به خوردن تخم مرغ کردید سعی کنید که در پختن آن از روغن استفاده نکنید.
2. آجیل و پنیر:
تکه کوچکی از پنیر حاوی 100 کالری می باشد که می توان از این نتیجه گرفت که خوردن مقدار کوچکی از پنیر در روز کافی است و نباید از حد مناسب و مطلوب آن بگذرید.
پنیر غنی از tryptophan ، پروتئین و کازئین می باشد . برخی از مطالعات نشان می دهند که کازئین می تواند سوخت و ساز بدن را تسریع کند .
اگر می خواهید می توانید پنیر را با انگور و آجیل بخورید که حاوی ملاتونین است که بسیار مناسب است . همچنین ملاتونین برای افرادی که مشکل خواب دارند ، بسیار مناسب است و می تواند مشکل این افراد راه حل نماید و این در صورتی امکان پذیر است که شما قبل از خواب ، از آن استفاده کنید.
 
3.پوره کدو تنبل و بوقلمون:
یکی از بهترین غذاها که تقریبا صفر کالری دارد ، پوره کدو تنبل است. گوشت بوقلمون نیز یک منبع عالی و غنی از tryptophan و پروتئین سالم است و هضم آن بسیار ساده تر و آسان تر از مرغ است . بنابراین ترکیب این دو می تواند باعث سیری شما شود و استفاده از آن به شما کمک می کند که از اضافه وزن خودداری نمایید و به وزن ایده آل خود برسید.
برای لاغری شبها چی بخوریم
 
4. هوموس (Hummus)و سبزیجات:
همانطور که می دانید ، ماده اصلی در هوموس نخود است . اگر از این غذا استفاده کنید لازم است بدانید که این غذا حاوی و غنی از ویتامین B6 است .همچنین بهترین مکمل برای انتخاب این غذا ، سبزیجات است و می توانید آنرا با سبزیجات مخلوط کرده و استفاده کنید .
 
5.ذرت :
ذرت می تواند یک وعده غذایی مناسب باشد (منظور ما ذرت پخته شده است ، نه کنسرو شده).استفاد از این غذا می تواند کلسترول اضافی را از بین ببرد و همچنین از انباشته شدن چربی جلوگیری می کند.اگر خوردن آن کمی سخت بود می توانید از مقدار اندکی نمک استفاده کنید.
 
6.ماهی سفید:
اگر شما به دنبال خوردن غذای سالم و مغذی هستید ، بهترین گزینه ماهی سفید است که از اضافه وزن در شما جلوگیری خواهند کرد.در موارد بالا ، ما بیشتر ماهی سفید را توصیه می کنیم ومی تواند در لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب باشند .
 

نوشته شده توسط  :  مشاورین Rejim.ir در یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 06:26:35523 مشاهده