مطمئن ترین راه برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب این است که رژیم غذائی تان را آهسته شروع کنید و یک دفعه سراغ رژیم های سخت و طاقت فرسا نروید.  تغییرات کوچک بسیاری وجود دارد که منجر به کاهش وزن چشم گیری می شود. خود را به نوشیدن آب عادت دهید. نوشیدن آب نه تنها به سلامتی بدن کمک می کند بلکه برای لاغری دور کمر نیز مؤثر است.
از خوردن سوپ های پرچرب خودداری کنید. پس از آماده شدن سوپ آن را در یخچال بگذاردی تا خنک شود در این حالت چربی موجود  روی سوپ جمع می شود و شما می توانید چربی آن را با قاشق گرفته و کنار بگذارید. رژیم سبزیجات و میوه را کم کم شروع کنید! اگر قبلاً سبزیجات و میوه در برنامه غذائی تان چندان جائی نداشته پس بهتر است مصرف آن را در مقادیر کم آغاز کنید.
هنگام خوردن مشغول انجام کارهای دیگر نشوید ! در صورتی که غذایتان را با آرامش بیشتری بخورید تا ناخودآگاه حجم غذایتان کاهش می یابد. در هر وعده غذائی سعی کنید اندکی از غذایتان را در ظرف بگذارید. مطمئن شوید حجم غذایتان چقدر است. جایگزین سالم تری برای غذاها پیدا کنید. برای مثال به جای استفاده از شیر پرچرب، از شیر کم چرب استفاده کنید و به جای خوردن نان های معمولی از نان سبوس دار استفاده کنید. سعی کنید به جای خوردن غذاهای بیرون خودتان غذایتان را آماده کرده و سرکار ببرید. پیاده روی تان را بیشتر کنید. کاهش وزن تان را یادداشت کنید. ممکن است این کار در عمل سخت به نظر برسد. اما هر بار که متوجه می شوید چقدر لاغر شده اید
 
 

نوشته شده توسط  :  مشاورین Rejim.ir در دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 09:27:292427 مشاهده