ورزشی ها

چند عادت تغذیه غلط بعد از تمرینات

با تغذیه غلط تلاش های خود را از بین نبرید. صنعت تغذیه ورزشی قطعا در حال شگفتن است. بنابراین جای شکی وجود ندارد که تبلیغات زیادی پیرامون غذاها و نوشیدنی هایی که برای ریشارژ و تغذیه بعد از ورزش است وجود داشته باشد.

ورزشی ها

چرا بااینکه بیشتر ورزش می کنم، وزنم اضافه شده است؟

مدتها بر روی تردمیل هستیم، تمام کلاس های HIIT را می روم، و بیشتر ورزش میکنم و تمرینات قدرتی انجام می دهیم، اما عدد ترازو تغییر نمی کند، چرا؟ با این ۵ پرسش می توانید مسئله را پیدا کنید و وزنتان را در مسیر درست هدایت کنید.

ورزشی ها

شنا ورزشی برای تناسب اندام

شنا ورزشی برای تناسب اندام: یکی از مهمترین روش جهت کاهش وزن و تناسب اندام ، داشتن فعالیت بدنی در کنار رزیم غذایی اصولی و صحیح می باشد. یک از بهترین ورزش جهت کاهش وزن شنا می باشد. سرعت و مسافت دو نکته قابل ذکر در ورزش شنا می باشد. در صورتی که شنا کردن با سرعت متوسط و در مسافت طولاني باشد  

ورزشی ها

ورزش مناسب در ماه رمضان

ورزش در ماه رمضان تاثیر مثبت بر توانایی‌های جسمانی، سهم زیادی در افزایش قدرت یادگیری و توانایی‌های ذهنی و سوخت و ساز انسان دارد. ورزش نیز نه تنها با روزه منافاتی ندارد، بلکه اگر به صورت صحیح و اصولی انجام شود، فرد روزه‌دار را در مقابل خستگی‌ها و دشواری‌های روزه به ویژه در هوای گرم مقاوم‌تر می‌کند.  

ورزشی ها

نوروز و ورزش

یکی از مهمترین مسائل در ایام نوروز عدم فعالیت های بدنی افراد می باشد. به هر حال اگر امکان اجرای تمرین در صبح ایام نوروز برایتان میسر نیست حداقل سعی کنید صبح ها ۱۵دقیقه تمرین ایروبیک(هوازی) با استفاده از دوچرخه ثابت، پیاده روی یا دویدن انجام دهید.  

ورزشی ها

ورزش و تندرستی

امروزه به علت زندگی ماشینی، تحرک افراد بسیار کم شده و عدم فعالیت های بدنی منجر به مشکلاتی برای بدن خواهد شد.

ورزشی ها

انتخاب نوع ورزش در تناسب اندام

شنا بر وزن بدن تاثیر بسیاری دارد و شما را لاغر میکند زیرا کالری بسیاری را میسوزاند ، سبب می شود ضربان قلبتان زیاد بسوزاند، سوخت و ساز بدنتان را بالا می برد. شنا کردن، آسیب پذیری کمتری دارد.  

ورزشی ها

تغذیه مناسب حین ورزش

ورزش و تغذیه باهم ارتباط نزدیکی دارد. برنامه غذایی نامناسب، روی کیفیت ورزش تاثیر منفی می گذارد. تغذیه مناسب ورزشکاران اهمیت بالایی دارد، برنامه ی غذایی نامناسب می تواند باعث افزایش وزن شود.  

ورزشی ها

ماده غذایی برای افزایش قدرت عضلات

ماهی ها بخصوص ماهی هایی که از نظر امگا۳ غنی باشند مانند قزل آلا، تن، هالیبوت و کنسرو ساردین. شامل تمام اسید آمینه مورد نیاز برای ساخت ماهیچه ها هستند.