مقالات تغذیه

کسالت صبحگاهی بهاری را با این خوراکی ها رفع کنید

برای خیلی از افراد پیش آمده که با وجود استراحت کامل شبانه، باز هم در هنگام صبح هنگام دچار احساس خواب آلودگی می شوند و نوشیدن قهوه را برای رفع این حالت انتخاب می کنند. مصرف آب ساده ترین راه برای کمک به بیدار شدن بهتر هنگام صبح است .

مقالات تغذیه

هوس های غذایی که رژیمتان را خراب می کنند

حقیقت هایی درباره هوس های غذایی

مقالات تغذیه

بهداشت شخصی نوجوانان

 والدین باید نوجوانان خود را به استفاده از محصولات بهداشتی در این دوران تشویق کنند تا آنها هم نظافت شخصی را در زندگی رعایت کنند. نوجوانی سنی است که طی آن تغییرات عمده ای چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ جسمی در افراد ایجاد می شود و به نوعی مرحله تغییر و گذر از کودکی به دوران بلوغ است.

مقالات تغذیه

تغذیه سالم = کودک سالم

مسئوليت شما بعنوان پدر يا مادر، تهيه مواد غذايي سالم و بهداشتي براي بچه هايتان است. هر چيز كه در آغاز اين كار مشكل است، اما اين كار را جزء وظايف روزانه خود درآوريد.

مقالات تغذیه

خواص عناب

خواص عناب خشک ، عناب میوه ای است معتدل و مرطوب که از دیزباز از نظر طب سنتی حائز اهمیت بوده است .

مقالات تغذیه

رژیم آلرژیک در کودکان دارای آلرژی

از مشکلاتی که در بیشتر کودکان دیده می شود اختلال رشد و سوءتغذیه می باشد. این مشکل به نوعی خاموش است و به مرور زمان نمایان و قابل مشاهده می شود و به همین علت بیسار دیر تشخیص داده می شود و در رشد کودک تاثیر جدی می گذارد.

مقالات تغذیه

خطر مصرف نوشیدنی های داغ

مصرف نوشیدنی های بسیار داغ که در بین برخی از مردم به عادت تبدیل شده است و چای داغ و دیگر نوشیدنی ها را بدون درنگ می نوشند باعث می شود ریسک بروز بیماری های دستگاه گوارش و مری افزایش یابد.

مقالات تغذیه

مزایای نوشیدن آب گرم

علاوه بر تامین بدن با آب، بدن شما نیاز به دوباره پرکردن مایعات جدیدی دارد؛ نوشیدن آب گرم می تواند هضم شما را بهبود بخشد، باعث کاهش تراکم خون با اخلاط شده و حتی باعث آرامش شما شود.

مقالات تغذیه

چرا دهانمان بوی بد می دهد

همشیه بوی بد دهان بر اثر مشکلات بهداشت دهان و دندان نمی باشد و می تواند عوامل دیگری نیز داشته باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با دریگر عوامل بوی بد دهان آشنا کنیم.