مقالات تغذیه

خوراکی های ممنوعه برای مبتلایان به آرتروز

آرتروز یکی از بیماری مفصلی است که مبتلایان به این بیماری باید از مصرف برخی مواد غذایی خوداری کنند زیرا ممکن است وضعیت بیماری آن ها با مصرف برخی خوراکی ها بد تر شود.

مقالات تغذیه

چه میوه هایی باعث چاقی می شوند

برخی از افراد برای اینکه وزنشان را کم کنند به رژیم‌های لاغری میوه و سبزیجات روی می‌آورند و انواع میوه‌ها را در سبد غذایی‌شان قرار می‌دهند غافل از اینکه همه میوه‌ها برای رژیم لاغری مناسب نیستند و حتی باعث چاق شدن هم می‌شوند. با روزچین همراه باشید و میوه‌های چاق‌کننده را بشناسید.

مقالات تغذیه

نکات کاهش وزن برای سال جدید

نکات بسیاری درباره چگونگی کاهش وزن وجود دارد، اما بسیار سخت است که بفهمیم کدام را باید باور کنیم و کدام یک واقعا کار می کند. ما لیستی از نکات ساده برای شما فراهم آوردیم تا در سال جدید به کاهش وزنتان کمک کند.

مقالات تغذیه

اگر قصد پسردار شدن دارید این مواد غذایی را بخورید

در این مقاله ،مواد غذایی که شانس پسر شدن جنین را افزایش می دهد، معرفی شده است. این مواد غذایی را به خاطر بسپارید و قبل از بارداری مصرف کنید.

مقالات تغذیه

برنامه غذایی نامناسب میان خانواده های ایرانی

از جمله عوامل ابتلای کودکان به سوء تغذیه اشتباهات تغذیه ای و برنامه غذایی ناسالم آن هاست. در صورتی که خانواده ها اصول تغذیه سالم را رعایت نکنند باعث آسیب به سلامت فرزندان و دیگر اعضای خانواده می شوند.

مقالات تغذیه

آیا ماهی قرمز موجب ابتلای شما به بیماری پوستی خواهد شد

ماهی قرمز سفره هفت سین با این که با س شروع نمی شود اما جزء لاینفک سفره هفت سین به شمار می آید. کودکان علاقه بسیار زیادی به ماهی قرمز دارند و دوست دارند تا با آنها بازی کنند.

مقالات تغذیه

هشدارهای پزشکی در مورد عوارض جانبی انواع شوینده

این روزها استفاده از مواد شوینده برای خانه تکانی رونق گرفته است. خانم های خانه دار بهتر است در زمینه استفاده از این محصولات بیشتر دفت کنند و مانع بروز عوارض جانبی این محصولات بر سلامتی شان شوند.

مقالات تغذیه

چگونه از ابتلا به کبد چرب مطلع شویم

بیماری کبد چرب مانند بیماری های دیگر دارای علائمی است که باید با آن ها آشنا شوید تا با دیدن این علائم سریع به درمان این بیماری بپردازید. یکی از علائم ابتلا به کبد چرب ترش کردن و ریفلاکس گوارشی می باشد.

مقالات تغذیه

خطر ترکیب مواد شوینده را در خانه‌تکانی

با نزدیک شدن با ایام عید رسم خانه تکانی و نظافت منزل که یکی از رسوم قدیمی است در بین ما ایرانیان انجام می شود،اما رعایت نکات سلامتی و بهداشتی در استفاده از مواد شوینده نیز در حین خانه تکانی از اهمیت زیادی برخوردار است.