مقالات تغذیه

با این غذاها فشار خون را کاهش دهید

فشار خون بالا چیست؟ فشار خون بالا یکی از عوامل اصلی افزایش خطر سکته مغزی، حملات قلبی، نارسایی قلبی، آنوریسم آئورت، بیماری شریانی محیطی و بیماری مزمن کلیه است.

مقالات تغذیه

تاثیر مصرف آنی کوکاکولا

 ۱۰ دقیقه بعد از مصرف؛ ۱۰ قاشق مرباخوری شکر وارد سیستم بدن می شود.

مقالات تغذیه

چرا حرکات کششی برایمان خوب هستند

کشش بخشی از یک برنامه مناسب و همه جانبه است. با اینکه می دانیم این کار را باید به صورت مرتب انجام دهیم اما گاهی زندگی جلوی راهمان را می گیرد. به جای اینکه زمان بگذارید و کمی روی حرکات کششی کار کنید روی تردمیل چند دقیقه اضافی تر می مانید و یا چند ست به تمرینات قدرتی خود اضافه می کنید.

مقالات تغذیه

چه کنیم تا به سرطان مبتلا نشویم

در 30 سالگی تشخیص داده شد که سرطان دارم. به شدت ناراحت و ناامید شدم چون تحصیلاتم در زمینه تغذیه و فیزیولوژی ورزش بود و آنچه را که  آموزش می دادم خودم هم به کار می بستم.

مقالات تغذیه

با این روش ها پاییز سالمی را آغاز کنید

چطور از فصل سرما خوردگی و آنفولانزا جان سالم بدر ببریم؟

مقالات تغذیه

10 غذایی که باعث رفلاکس اسید میشود

رفلاکس اسید زمانی اتفاق می افتد که اسید معده به مری نشت می کند. وقتی چنین اتفاقی می افتد فرد دچار ناراحتی می شود و در قسمت قفسه سینه احساس سوزش می کند.

مقالات تغذیه

افسردگی فصلی چیست؟ چگونه روی ما تاثیر می گذارد؟

افسردگی فصلی یک نوع افسردگی است که هر سال طی یک فصل اتفاق می افتد. ممکن است در طول زمستان دچار افسردگی فصلی شوید و در بهار و تابستان خیلی حالتان بهتر باشد. برخی افراد هم ممکن است در طول تابستان دچار افسردگی فصلی شوند.

مقالات تغذیه

هرآنچه باید درباره کمبود آهن بدانید

کمبود آهن یکی از شایع ترین و فراگیرترین اختلالات تغذیه ای در جهان  است. متاسفانه عده زیادی از مردم اطلاعات چندانی از آهن و یا اینکه چگونه بفهمند مبتلا به کمبود آهن هستند ندارند. در واقع بسیاری از ما نمی دانیم سطح آهن بدنمان چقدر است.

مقالات تغذیه

یک روز پرخوری با بدن چه می کند؟

چگونه خودم را از پرخوری نجات دادم؟! آیا اگر شش روز در هفته سالم غذا بخورید این اجازه را دارید که روز هفتم هرچه خواستید بخورید؟