مقالات تغذیه

اصولی‌ترین برنامه مراقبت روزانه از پوست

پوست شما در حقیقت لایه‌ای محافظتی برای مراقبت روزانه از بدن‌تان در برابر محیط اطراف است.

مقالات تغذیه

خوراکی های خوشمزه برای تناسب اندام

تلاش برای رسیدن به تناسب اندام یعنی با ورزش کردن، چربی سوزی، استراحت کافی، تغذیه مناسب و نوشیدن آب کافی عضلات خود را خوش فرم کنید. برای متناسب شدن باید سخت تلاش کرد و برای ورزش و تغذیه صحیح وقت گذاشت.

مقالات تغذیه

با مصرف روزانه قهوه خطر سرطان کبد را کاهش دهید

محققان دریافته اند نوشیدن تنها یک فنجان قهوه در روز می تواند خطر ابتلا به سرطان هپاتوسلولار یا HCC (شایع ترین نوع سرطان کبد) را به یک پنجم کاهش دهد. 

مقالات تغذیه

مبتلایان به سرطان کولون آجیل بخورند

تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف حداقل 2 اونس آجیل درختی مانند بادام، گردو و فندق در هفته می تواند خطر عود سرطان برای کسانی که در مرحله III سرطان کولون (سرطان روده بزرگ) درمان شده اند را کاهش داده و خطر مرگ را در آن ها به نصف کاهش دهد.

مقالات تغذیه

ویتامین c به درمان سرطان کمک خواهد کرد

مدت 7 ماه 2 تزریق هفتگی ویتامین C دریافت کردند. هر تزریق میزان ویتامین C خون را تا 20000  میکرومول (µM) افزایش می داد. 

مقالات تغذیه

فلور باکتریایی روده

فلور باکتریایی روده ارتباط دهنده بین رژیم غذایی و سرطان کولورکتال است.

مقالات تغذیه

توصیه های غذایی ضد سرطان

جسم انسان از میلیون ها میلیون سلول تشکیل شده است که در کنار هم، بافت هایی مانند ماهیچه‌ها ، استخوان و  پوست را می‌سازند.

مقالات تغذیه

نشانه ها و علائم کمبود پروتئین را بشناسید

مواد مغذی معدودی هستند که به اندازه پروتئین با اهمیتند. پروتئین از مواد اولیه ساخت عضلات، پوست، آنزیم ها و هورمون ها است و نقشی اساسی در تمام بافت های بدن ایفا می کند.      

مقالات تغذیه

مزایای خوردن شکلات برای سلامت

برای داشتن حافظه ای قوی شکلات بخورید تحقیقات نشان داده شکلات حاوی شاخص احساس خوب است و البته این به لطف میکسی از مواد شیمیایی بهبود دهنده خلق و خو از جمله کافئین، تئوباریم، تیروزین و تریپتوفان و طعم خوبی که دارد است. بسیار مهم است از شکلات تلخی استفاده کنید که مقدار کاکائو آن بالا باشد، چنین شکلاتی چربی کمتر و آنتی اکسیدان بیشتری نیز دارد.