آشپزی رژیمی

شیرینی رژیمی قهوه

ابتدا پودر قهوه را با آب داغ مخلوط کرده و می گذاریم تا کمی سرد شود. کره ، پودر استویا و وانیل را با هم مخلوط و با همزن برقی به مدت ۵ دقیقه می زنیم ، زرده تخم مرغ را دانه دانه به مواد اضافه و با همزن می زنیم (وقتی اولی جذب مواد شد دومین زرده را اضافه می کنیم) قهوه سرد شده را به مخلوط می افزاییم. ...

آشپزی رژیمی

بستنی شکلاتی رژیمی

خامه و پودر کاکائو را در ظرفی با هم مخلوط کنید تا مایه یک دست شود. ظرف را روی حرارت متوسط قرار دهید تا کف شیر ظاهر شود.

آشپزی رژیمی

چای سبز را فراموش نکنید

چای گیاهی در کنار رژیم غذایی و ورزش می تواند روند لاغری را سرعت ببخشد. چای سبز دارای ویتامین‌های A و Cمی باشد و به دلیل داشتن ماده ای به نام «پلی فنول» می تواند به افزایش حرارت درونی بدن کمک کرده و به این ترتیب میزان سوخت انرژی موجود در سلول های چربی را افزایش دهد ..    

آشپزی رژیمی

شیرینی نخودچی نوروزی

ابتدا پودر استویا را با روغن خوب مخلوط کرده و با هم زن برقی خوب بزنید، سپس هل و وانیل را به آنها اضافه کرده و آرام آرام آرد نخودچی را بیافزایید. اگر احساس کردید به روغن نیاز است کمی دستتان را با روغن چرب کرده و خمیر را خوب ورز دهید  

آشپزی رژیمی

سبزي پلو با ماهي مخصوص شب عيد

طرز پخت سبزي پلو با ماهي مخصوص شب عيد: قدیم رسم بر این بوده که ناهار یا شام روز اول بهار سبزی پلو با ماهی باشه چرا که سبزی رنگ برنج در کنار نشان برکت آن حکایت از پر باری و سرسبزی و زایش طبیعت در سال جدید خواهد داشت و ماهی نیز نشان از روشنی و جنب و جوش .

آشپزی رژیمی

شیرینی توت فرنگی

طرز تهیه : توت فرنگی ها را از کاسبرگ ها جدا کنید. سه پیمانه توت فرنگی جدا شده را له کنید تا به شکل پوره دربیاید. بقیه توت فرنگی ها را برش بزنید و با پودر استویا به توت فرنگی له شده اضافه کنید و بگذارید به مدت ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت بماند. فر را روی ۲۱۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

آشپزی رژیمی

دونات رژیمی

ابتدا زرده و سفیده تخم مرغ را با روغن و پودر استویا مخلوط کنید و بزنید تا کاملا سفید شود. جوش شیرین و بیکینگ پودر و نمک را در ماست حل کرده و این دو مایه را مخلوط  نمایید و آرد را به تدریج بریزید.  

آشپزی رژیمی
آشپزی رژیمی

جوجه کباب رژیمی

طرز تهیه : موسیر، سیر، زنجبیل و فلفل تند را در بلندر ترکیب کنید و سپس به همراه پیازچه به مدت ۵ دقیقه بپزید. بقیه مواد را اضافه کرده و کنار بگذارید تا خنک شود. سپس نیمی از سس ماست را هم اضافه کرده بگذارید در یخچال بماند. مرغ ها را داخل مواد فرو کرده و به سیخ بکشید و به مدت ۲ دقیقه در فر سرخ کنید. بقیه سس ماست را جداگانه سرو نمایید.