مقالات تغذیه

پوست زیبا نشان دهنده درون زیبا

تعادل و تنوع در رژیم غذایی ضروری است. در رژیم متعادل، دریافت کافی کلیه مواد مغذی مورد نیاز است تا فرد دچار سوء تغذیه پروتئین و کمبود ویتامین و املاح نشود.  این امر کمک بسیار شایانی به لطافت پوست شما می کند.

مقالات تغذیه

کرفس درمانی

کرفس یکی از بهترین سبزیجات پرخاصیت است. برگ کرفس حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین A  (بتاکاروتن) است در حالی که ساقه کرفس منبع ویتامین‌هایB6,B2,B1 ویتامین C و همچنین پتاسیم، اسید فولیک، کلسیم، منیزیوم، آهن، فسفر، سدیم و چند نوع از اسیدهای امینه ضروریست.  

مقالات تغذیه

سوسیس و کالباس ممنوع

نیترات و نیتریت موجود در کالباس و سوسیس هنگام سرخ شدن به ماده ای سرطان زا تبدیل می شوند، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت را در بدن افزایش می دهند.

مقالات تغذیه

فرمول کوچک شدن شکم

فرمول کوچک شدن شکم:  غلات سبوس‌دار: فیبر موجود در غلات سبوس‌دار  باعث کاهش چربی در ناحیه شکم می شود، همچنین غلات سبوس‌دار سرشار از منیزیم هستند، که یک ماده معدنی در تنظیم متابولیسم چربی است.  

مقالات تغذیه

کلیدهای تناسب اندام را جدی بگیرید

وعده‌ های اصلی و میان وعده‌ های تان را به طور منظم و سر ساعت مشخص میل کنید، به این ترتیب دیگر به شدت گرسنه نخواهید شد. روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان آب با لیمو ترش تازه میل کنید.  

مقالات تغذیه

گیاهی ضداشتها و معجزه گر لاغری

گام اول برای کاهش وزن اصلاح برنامه‌ی غذایی و کم کردن اشتها می‌باشد. با خوردن اسفناج احساس گرسنگی و میل به پرخوری و ریزه خواری را کاهش دهید.

مقالات تغذیه

کالری منفی ها را بشناسید

غذاها با کالری صفر یا منفی به آن دسته از مواد غذایی اطلاق می شود که دارای کالری و میزان انرژی بسیار پایینی می باشند و بدن همان میزان انرژی را که به واسطه ی مصرف آنها جذب می کند، باید صرف هضم و جذب آنها کند.

مقالات تغذیه

سالاد معجزه لاغری

سوپر سالاد سایت Rejim.ir کمک بسیار بزرگی برای افرادی است که هم میخواهند سریعتر لاغر شوند هم حوصله غذا درست کردن را ندارند! سوپر سالاد سایت Rejim.ir باعث سیری شما میشود و بسرعت و بدون احساس هیچ گونه گرسنگی بسرعت لاغر میشوید!

مقالات تغذیه

اصول رژیم غذایی سالم

رژیم غذایی سالم رژیمی است که به حفظ و بهبود سلامت عمومی بدن کمک می‌کند. رژیم غذایی سالم مواد مغذی لازم، مایعات کافی، آمینو اسید و اسیدهای چرب لازم، ویتامین ها و مواد معدنی کافی و همچنین کالری لازم را برای بدن فراهم آورد. رژیم غذایی سالم نیازهای اساسی بدن را بدون اینکه شما را دچار اضافه وزن و بیماری کند، برای شما فراهم می‌کند.