مقالات تغذیه

ازدواج 2 کیلو به وزنتان اضافه می‌کند !

ازدواج 2 کیلو به وزنتان اضافه می‌کند ! ازدواج می‌تواند اضافه وزن ۲ کیلویی به همراه داشته باشد.

مقالات تغذیه

عادت های چاق کننده

عادات سالم برای زندگی سالم است پس شروع به حذف کردن عادات ناسالمتان کنید ، تا به زودی چند کیلویی وزن کم کنید. تهیه و تدارکتان ضعیف است: تهیه و تدارک به این معنی هم هست که چیزهایی که هوس می کنید را بشناسید و جایگزین آنها را دم دستتان داشته باشید تا بتوانید جلوی هوستان را بگیرید.  

مقالات تغذیه

دروغ از جنس لاغری

دروغ های لاغری:بعد از ساعت ۷ شام یا هیچ‌چیز دیگری نخورید!برای دست برداشتن از خوردن، زمان مشخصی وجود ندارد. آدم‌‌ها در ساعات متفاوتی از خواب بیدار می‌شوند و هر کدام زمان متفاوتی را برای خوابیدن انتخاب می‌کنند، پس دلیلی هم ندارد که همه در زمان مشخصی غذا بخورند. روش مناسب:3 ساعت فاصله میان وعده غذایی و خواب به سلامت دستگاه گوارش و کنترل وزن شما کمک می‌کند.

مقالات تغذیه

آرام غذا بخورید لاغر می شوید

افرادی که تند غذا می‌خورند یعنی غذایشان را در کمتر از 5 دقیقه تمام می‌کنند نسبت به افرادی که آرام‌تر غذا می‌خورند (افرادی که تمام کردن غذایشان 15 دقیقه طول می‌کشد) بیشتر در معرض بیماری‌های قلبی عروقی قرار می‌گیرند.

مقالات تغذیه

آشنایی با چربی سوزها

گریپ فروت: یکی از غذا هایی که کمک به سوزاندن چربی های شما می کند گریپفروت است. گرپفروت یکی از منابع غنی ویتامین C  است .  

مقالات تغذیه

آب و کاهش وزن

گرفتن رژیم های غذایی یکی از معضلات امروزه افراد می باشد. یکی از نکات جالب این است که افرادی که مقدار بیشتری آب مصرف می‌کنند نوشیدنی‌های شیرین کمتر مصرف کرده و بیشتر میوه و سبزی که کالری کمتری هم دارند، مصرف می‌کنند.  

مقالات تغذیه

بهترین دمنوش لاغری

كاهش وزن: چاي سبز موجب كاهش وزن، اندازه دور كمر و تري گليسريد خون مبتلايان به چاقي شود. پوسيدگي دندان: عصاره برگ چاي سبز داراي اثرات ضد ميكروبي است و از ايجاد پلاك و پوسيدگي دندان جلوگيري مي‌كند.  

مقالات تغذیه

نوشابه دشمن سلامتی

پـوسيدگي دندانها: تمام نوشابه هاي گازدار خاصيت اســيدي داشته و سبب فرسايش ميناي دندانها مي گردند.همچنين ميزان قند بالاي اين گـونه مـحــصولات پوسيدگي دندانها را تسريع مي كنند.

مقالات تغذیه

تغذیه سالم همراه با موهای درخشنده

بسیاری از دلایل داشتن موهای نا سالم و کدر مشکلات مربوط به تغذیه می باشد. تغذیه در رشد خوب موهای ما موثر است. موها وضعیت سلامت عمومی فرد را نشان می دهند.