آشپزی رژیمی

دستور پخت تارت ماست و پنیر

دستور پخت تارت ماست و پنیر دارای مقدار زیادی پروتئین است. بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی می توانید این تارت های خوشمزه را به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار دهید

آشپزی رژیمی

دستور پخت سوپ قارچ و سیر

دستور پخت سوپ قارچ و سیر خامه ای علاوه بر طعم بسیار خوب، کالری کمی نیز دارد و خیلی ساده چنین سوپی را وارد برنامه غذایی خود می کنید. بافت، رنگ و بوی این سوپ نیز می تواند برای کودکان دلپذیرباشد بنابراین با استقبال آنها روبرو خواهید شد. سوپ قارچ و سیر خامه ای دارای فیبر و پروتئین بالایی نیز هست

آشپزی رژیمی

طرز تهیه ی شله زرد رژیمی

لوازم مورد نیاز برای پخت شله زرد رژیمی قابلمه قاشق کفگیر کاسه شابلون برای تزئین دستور پخت شله زرد رژیمی برنج خیس خورده را به همراه ۳ پیمانه آب درون قابلمه بریزید. قابلمه را روی گاز بگذارید تا برنج پخته و له شود. مراقب باشید برنج ته نگیرد. بعد از له شدن برنج، شکر را اضافه کنید.

آشپزی رژیمی

طرز تهیه ی سوپ شیر رژیمی مخصوص افطار

سوپ یکی از بهترین و مناسب ترین غذاها برای ماه رمضونه. این سوپ چون با شیر و مرغ و یه سری مواد مغذی دیگه درست می شه، یه غذای کامل و در عین حال کم کالریه که می تونید به جای وعده ی اصلی ازش استفاده کنید. فکر کنم الان دیگه به اندازه ی کافی مجاب شده باشید که امشب واسه افطار این سوپ خوشمزه رو درست کنید.

آشپزی رژیمی

طرز تهیه کوکو بلغورگندم

کوکوها همانطور که همه می دانیم خیلی متنوع هستند و وجه مشترکشان استفاده از تخم مرغ در تمام مدلها است.

آشپزی رژیمی

غذاهای رژیمی و چربی سوز

در یک رژیم غذایی سالم باید از غذها و میان وعده هایی استفاده شود که هم مواد مورد نیاز بدن را تامین کند هم مقدار مشخص شده ی کالری ای که باید مصرف کنیم را به بدن برساند . باید غذاهای مقوی و مغذی را بشناسیدو در برنامه ی رژیم خود از ان ها استفاده کنید .

آشپزی رژیمی

دستور پخت پلو مرغ کاری فوری یک غذای معروف هندی

دستور پخت پلو مرغ کاری را با استفاده از لبنیاتی مانند ماست , خامه پرچرب همچنین از سبزیجاتی مانند پیاز , گوجه فرنگی و گشنیز استفاده می شود.

آشپزی رژیمی

آموزش طرز تهیه عدسی برای صبحانه

عدسی یکی آش های خوشمزه ایرانی است که بیشتر برای صبحانه آماده و سرو می شود.

آشپزی رژیمی

دمنوش سیب و دارچین

این دم نوش بسیار آرامش‌بخش و برای رفع خستگی مناسب است. پس از یک روز پر مشغله می‌توانید با استفاده از سیب این دم نوش خوشمزه را تهیه و میل کنید.