مقالات تغذیه

روش جالب برای تقویت ابرو

چهره زیبا و زیبا با داشتن ابروهای پرپشت می تواند ایجاد شود و اما برخی از مردم دچار ریزش ابرو و کم پشت بودن موهای ابرو هستند که در این مقاله به روش های خانگی برای افزایش موهای ابرو می پردازیم.

مقالات تغذیه

سردردتان را در خانه درمان کنید

هیچ چیز بدتر از این نیست که درد داشته باشید و ندانید دلیلش چیست و یکی از شایع ترین موارد آن، انواع سردردها است. سردرد می تواند ناتوان کننده باشد. سردرد های مزمن بسیار آزار دهنده هستند و روی جنبه های مختلف زندگی تاثیر منفی می گذارند، مگر اینکه راهی برای بهبود خود پیدا کنید.

مقالات تغذیه

زایمان زودرس چیست

هنگامی که به 37 هفته کامل بارداری برسید، کودک شما رسیده و اصطلاحا ترم است. اگر کودک شما قبل از اینکه 37 هفته شوید بدنیا بیاید، زایمان شما زودرس بوده است و کودکتان نارس است.

مقالات تغذیه

تغذیه در بیماران مبتلا به واریس

مهم‌ترین بخش اصلی در رژیم غذایی بیماران مبتلا به واریس، مصرف فراوان سبزیجات تازه و غیره است.

مقالات تغذیه

روش های درمان واریس

بهترین روش برای جلوگیری از بروز واریس، دنبال کردن یک سبک زندگی فعال است.  

مقالات تغذیه

واریس چیست و راه های درمان آن چگونه است

واریس، شایعترین بیماری عروقی انسان است که حدود ۲۰-۱۰% جمعیت را مبتلا می کند. وریدهای واریسی به صورت عروق طویل، متسع و پر پیچ و خم و غالباً در سطوح داخلی اندام تحتانی دیده می شوند .

مقالات تغذیه

نشانه های نیاز به سم زدایی فوری کبد

کبد نقشی کلیدی در سلامت ما ایفا می کند، و زمانی که این اندام درست کار نمی کند، احتمال تجربه علائمی مانند خستگی، ضعف، و مشکلات گوارشی افزایش می یابد.کبد اندامی با قابلیت انجام وظایف مختلف است، کبد خون را تمیز نگه می دارد.

مقالات تغذیه

آمپول بيوتين و بپانتن چیست

آمپول بيوتين و بپانتن حاوی دو ویتامین بیوتین و ب5(اسید پانتوتنیک) بوده که این دو ویتامین جز ویتامین های گروه ب می باشند.

مقالات تغذیه

انواع ویتامین برای جلوگیری از ریزش مو

موهای شما نیاز به پروتیئن دارد ، تا رشد کند . از این رو، نیاز به مواد مغذی مناسب و ویتامین ها دارد تا تقویت شود.