مقالات تغذیه

رژیم غذایی مورد تاکید متخصصان برای مقابله با آنفلوآنزا

تقويت سيستم ايمني بدن مي‌تواند انسان را در برابر تمام عوامل بيماري‌زا محافظت و به مقابله با ويروس‌ها و آلاينده‌هاي محيطي كمك كند. براي تقويت سيستم ايمني خود، مواد غذايي حاوي ويتامين ث مصرف كنند چرا كه نقش اين ويتامين در تقویت سیستم دفاعی بدن مؤثر شناخته شده است. مصرف مواد خوراكي حاوي ويتامين ث، توليد آنتي‌بادي سيستم ايمني بدن را تقويت مي‌كند.

مقالات تغذیه

رژیم غذایی در هنگام سرماخوردگی و آنفلوآنزا

هر چند که درمان مشخصی برای عفونت‌های ویروسی وجود ندارد، اما تقویت سیستم ایمنی بدن با تغذیه‌ی مناسب، به تخفیف علایم بیماری و بهبودی سریع‌تر کمک خواهد نمود.

مقالات تغذیه

تغذیه مناسب برای کاهش غلظت خون چیست

برای کاهش غلظت خون بجز مصرف آسپرین بهترین راهکار چیست؟ 1- مصرف زیاد مایعات 2- خون دادن (البته خون دادن باید با احتیاط انجام بشه و حتماً قبل از این کار باید مایعات زیاد مصرف کنید تا دچار مشکلات کاهش حجم ناگهانی مایعات بدن یا همون شوک هیپوولمیک نشین، این حالت در کسانی که غلظت خون دارن شایع تره) 3- حجامت یکی از بهترین درمان ها برای غلظت خونه و چون حجم خونی که از بدن خارج میشه خیلی کمه مشکل خاصی هم...

مقالات تغذیه

نشانه های غلظت خون و درمان آن

غلظت خون به دو دلیل اتفاق می افتد. علت اولیه و علت ثانویه، اگر مغز بدون دلیل شروع به ساختن گلبول قرمز کند علت اولیه وجود دارد و اگر نرسیدن اکسیژن کافی به بدن باعث تولید گلبول قرمز شود علت ثانویه پیش روست.

مقالات تغذیه

چگونه غلظت خون باعث بیماری میشود

غلظت خون در بدن باعث کند شدن حرکت خون در قلب و رگ ها و در نتیجه سکته قلبی خواهد شد.

مقالات تغذیه

شادترین و مرگ آورترین ساعات روز برای بدن

 بدن انسان ساعت دروني دارد که زمان بندي انجام امور مختلف را به وي الهام مي کند.به گزارش ايرنا ،محققان دانشگاه هاروارد مي گويند: فراز و نشيب هاي بدن در يک دوره 24 ساعته ناشي از نوسانات هورمون ها، دماي بدن و فشار خون است که حالت روحي و سطح انرژي را در افراد تنظيم مي کند.

مقالات تغذیه

بدن در زمستان به 5 ویتامین نیاز اساسی دارد

با  تغییرات آب و هوایی ناشی از فصول، درجه حرارت بدن شما نیز تغییر می کند. در فصل زمستان نیاز بدن به انرژی افزایش می یابد. در این فصل، سرما باعث ایجاد التهاب مفصل و درد می شود و از طرفی سرماخوردگی و آنفلوآنزا شیوع پیدا می کند.

مقالات تغذیه

کمبود هایی که شما را سرمایی میکند

کم کاری تیروئید باعث بروز احساس سرمای زیاد در بدن می شود.سوخت و ساز بدن, کم کاری تیروئید،کمبود ویتامین B12 یکی از دلایل بروز احساس سرما است.

مقالات تغذیه

مواد غذایی که چند برابر تخم مرغ پروتئین دارد

تخم مرغ نه تنها منبع کامل تخم مرغ است بلکه این ماده غذایی سرشار از مواد معدنی، چربی های سالم، و ویتامین ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن نیز محسوب می شود.