مقالات تغذیه

ارتباط افسردگی فصلی با افزایش وزن

کمتر کسی می‌داند که تغییرات فصلی می‌تواند خطر بروز چاقی را در شما افزایش دهد. برای مثال، همین که پا به فصل پاییز و زمستان می‌گذارید احتمال بروز چاقی در شما افزایش می‌یابد.

مقالات تغذیه

در طول خواب چه مقدار کالری می سوزانیم؟

کالری خوابیدن چقدر است؟ وزن افراد با یکدیگر متفاوت است و  مقدار خواب هر کسی با توجه به وزن متفاوت است.

مقالات تغذیه

چگونه با ورزش لاغر شویم؟

همیشه سعی می کنیم سبک زندگی سالمی داشته باشیم اما گاهی اوقات زمان کافی نداریم! ورزش هوازی برای زمان هایی است که می خواهید سریع روی اندام خود تاثیر بگذارید.

مقالات تغذیه

رابطه جنسی به کاهش وزن کمک می کند؟

در بین تمام فعالیت هایی که با انجام آن عرق می ریزید شاید رابطه جنسی دلپذیرترین نوع آن باشد! اما آیا واقعا رابطه جنسی کالری می سوزاند؟

مقالات تغذیه

می خواهید لاغر شوید اما از عوارض عمل لاغری می ترسید؟

می خواهید چاقی را درمان کنی اما از عوارض عمل لاغری می ترسید؟آیا عمل جراحی واقعاً خطرناک است؟ چنانچه جراح بی تجربه باشد و بیمار نیز دستورالعمل های لازم را عملی نکند ممکن است عوارض عمل لاغری تجربه شوند.

مقالات تغذیه

دلایل چاقی بعد از ازدواج چیست؟

شعف و لذت اوایل زندگی زناشویی باعث می شود که افراد تمایل ویژه ای به گذراندن زمان در کنار نیمه ی پیدا شده شان داشته باشند. بخش خوشمزه ی زندگی زناشویی جدید این است که اکثر زوج ها، خوردن غذا را اصلی ترین فعالیت لذت بخش در کنار هم می دانند. این کار منجر به اضافه وزن ناسالم عروس خانوم و آقا دامادها می شود. اگر شما و شریک جدید زندگیتان دلایل چاقی بعد از ازدواج و چگونه سالم ماندن را بدانید، دیگر قربانی...

مقالات تغذیه

چگونه می توان در طول کاهش وزن، افزایش عضله داشت؟

متاسفانه در بیشتر مواقعی که افراد وزن کم می کنند میزان بافت عضلانی شان هنگام رسیدن به وزن ایده آل نسبت به زمانی که رژیم را تازه شروع کرده بودند کمتر است.

مقالات تغذیه

۵ کیلوگرم وزن را در چه مدت کم می کنیم؟

حتما تا به حال شنیده اید که برخی افراد انتظار دارند با سرعت نیم یا یک کیلو در هفته وزنشان پایین بیاید. اما همه می دانید که همیشه کاهش وزن به سادگی و پیوسته به دست نمی آید.

مقالات تغذیه

غذاهای سالم اما مضر برای دیابت

کنترل قند خون باعث تعادل ظریف سیستم هورمونی برای خلق و خو ، سوخت و ساز، انرژی، میل جنسی و خواب می شود.  در صورت بالا و پایین رفتن قند خون احساس بهم ریختگی، خستگی و خشم در بدن مخصوصا در نبود غذا  به وجود می آید.