مقالات تغذیه

سرکوب کننده طبیعی اشتها که به کاهش وزن کمک می کند

محصولات کاهش وزن زیادی در بازار وجود دارد. آنها به روش های مختلف عمل می کنند، یا با کاهش اشتهای شما، مسدود کردن جذب برخی مواد مغذی یا افزایش تعداد کالری هایی که می سوزانید.

مقالات تغذیه

عوارض چاقی

نرخ جهانی چاقی در دهه های اخیر به طور تصاعدی افزایش یافته است. افراد جوان‌تر چاق می‌شوند، چاقی مرضی در حال افزایش است و پیامدهای کامل سلامتی تازه دیده می‌شود. این مقاله آخرین داده های اپیدمیولوژیک در مورد چاقی در بزرگسالان و کودکان را مورد بحث قرار می دهد و به طور سیستماتیک عوارض مرتبط با این بیماری را بررسی می کند.

مقالات تغذیه

بهترین روش لاغری موضعی بدون جراحی

رفع سلولیت موضعی رویای شیرینی است که فکر افراد زیادی را به خود مشغول کرده است. در صورتی که در واقعیت چیزی به اسم لاغری موضعی وجود ندارد و در هنگام چربی‌سوزی کل بدن درگیر می‌شود.

مقالات تغذیه

بهترین راه برای آب کردن شکم و پهلو

لاغری موضعی برای همه ما یک رویا است. یک نفر دوست دارد با همین اندام کنونی، فقط چربی شکمش را آب کند، یا بازوهای خود را کمی لاغرتر کند. تلاش برای لاغری باسن و ران نیز مرسوم است. به‌خصوص خانم‌هایی که دوست ندارند سینه‌هایشان آب شود، اما از وضعیت پهلو و شکم خود راضی نیستند، به دنبال راهی برای لاغری موضعی می‌گردند.

مقالات تغذیه

رژیم لاغری سریع چگونه است؟

منظور از رژیم لاغری سریع، رسیدن به وزن مناسب و تناسب اندامی است که با سلامت عمومی بدن همراه باشد.

مقالات تغذیه

صبج ناشتا چی بخورم لاغر بشم؟

خوردن چه چیزهایی که ناشتا باعث لاغری می شود ؟ آ

مقالات تغذیه

دلایل استپ وزن و راه رهایی از آن چیست؟ 

با اراده و همت بالا عهد می‌بندید وزن‌تان را کم کنید. رژیم غذایی می‌گیرید و در کنار آن ورزش هم می‌کنید. هفته‌های اول همه چیز خوب پیش می‌رود. اما یکباره همه خوشی‌های شما تبدیل به نگرانی می‌شود، چون دیگر خبری از آن کاهش وزن سریع نیست و دچار استپ وزن شده‌اید.

مقالات تغذیه

رشد مجدد و تقویت موی سر با روش کلاه لیزری

این کلاه که تا حدی شبیه کلاه ایمنی است از 51 لیزر قرمز رنگ سطح پایین و لامپ های ال ای دی برای تقویت کردن سلول های فولیکول ها استفاده می کند و از آن به عنوان لیزر درمانی سطح پایین نام برده می شود.

مقالات تغذیه

تغذیه مناسب برای بیماران کرونایی

در دوران نقاهت کرونا نیز باید همچون مقابله با هر ویروس دیگری میزان زیادی مایعات مصرف کنید؛ زیرا اغلب بیماری‌های ویروسی هیچ درمانی ندارند و از آنجایی که ویروس کرونا نیز یک ویروس جدید است و درمان برای آن کشف نشده است، بنابراین باید با مصرف مایعات و مواد مغذی برای تسریع بهبودی اقدام کنیم.