مقالات تغذیه

چه چیز می تواند سلامت کبد را به خطر بیندازد

اگر کبد آسیب ببیند، ممکن است زخم ( سیروز ) بردارد که در نهایت ممکن است منجر به از دست دادن کبد یا سرطان شود. با اینکه مردم فکر می کنند آسیب به کبد بیشتر به خاطر استفاده از الکل است اما عوامل دیگری نیز مقصر هستند.

مقالات تغذیه

درمان چربی شکم

اگر برای آب کردن شکم نقشه ای نداشته باشید و بی برنامه پیش بروید، ممکن است رژیم گرفتن و ورزش کردن آنچنان کمکی نکنند.

مقالات تغذیه

کیوی و کاهش وزن

کیوی کالری پایینی دارد اما منبعی از فیبر است. کیوی را به عنوان میان وعده ای سرشار از مواد مغذی یا به عنوان بخشی از وعده اصلی میل کنید.

مقالات تغذیه

چرا در زمستان چاق می شویم؟

از بیرون رفتن پرهیز می کنید با کاهش دمای هوا، انگیزه های شما نیز پایین می آید. بدتر از همه چیز افزایش وزنی است که در زمستان به سراغمان می آید.

مقالات تغذیه

چرا با کاهش وزن درگیر خستگی میشویم؟

سوخت و ساز انعطاف پذیر است و می توان با راهکارهایی درست تنظیمش کرد. زیاد پیش می آید که مراجعینم از کاهش سرعت سوخت و ساز و مشکلش با کاهش وزن شکایت کند.

مقالات تغذیه

دلایلی که سوخت و ساز بدن را پایین می آورد

مواظب باشید کاری نکنید سرعت سوخت و ساز بدنتان پایین بیاید.

مقالات تغذیه

پاستا چاق کننده یا لاغر کننده ؟

ایتالیایی ها به صورت سنتی برنامه غذایی را دنبال می کنند که سرشار از میوه، سبزیجات، غلات کامل، روغن زیتون، حبوبات، آجیل ها، و مقداری گوشت قرمز و شیرینی است.

مقالات تغذیه

چرا مادران باردار بد اخلاق می شوند؟

یکی از بهترین تجربیات زن بودن باردار شدن است، مادر شدن زن بودن را کامل می کند. بعلاوه ورود یک عضو جدید به خانواده نوید شادی و خرسندی به همراه خود دارد. اما این شادی و خرسندی بهایی دارد که معمولا به شکل تغییرات هورمونی، فیزیکی، و روانی خود را نشان می دهد.

مقالات تغذیه

مضرات کاهش وزن سریع

در شروع رژیم بدن سعی می کند از ذخایر ویتامین واملاحی که دارد استفاده کند ، ولی بعد از یک ماه از شروع رژیم غذایی منابع وامبارهای ویتامین موجود در بدن ته می کشد. شاید بگوئید ما به او ویتامین ومواد معدنی بصورت قرص یا کپسول تجویز می کنیم که کمبود را جبران کند ،