مقالات تغذیه

چگونه تغذیه می تواند با کووید 19 مبارزه کند؟

برای مبارزه با ویروس، دستیابی و حفظ وضعیت تغذیه خوب الزامی است. وضعیت تغذیه افراد تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله سن، جنس، وضعیت سلامت، سبک زندگی و داروها قرار دارد.

مقالات تغذیه

اگر به کرونا مبتلا شدیم، چه بخوریم؟

یکی از مشکلاتی که بیماران مبتلا به کرونا با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند،‌ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن آن‌ها است. داشتن تغذیه مناسب باعث می‌شود که سیستم ایمنی افراد مبتلا به کرونا تقویت شده و روند بهبود آن‌ها سریع‌تر شود.

مقالات تغذیه

نکات حیاتی تغذیه در دوران کرونا

در شرایط شیوع کرونا، رعایت برخی نکات تغذیه ای بسیار مهم است؛ چرا که با تغذیه مناسب می‌توانید سیستم ایمنی خود را تقویت کنید.

مقالات تغذیه

مهمترین عامل در مرگ و میر کرونا

 چاقی احتمالا می‌تواند بر روی سیستم ایمنی افراد تاثیر منفی بگذارد. چاقی ظرفیت ریه های شما را کاهش می دهد و آن ها را همواره پر می کند که باعث می شود عمل تهویه در ریه ها به خوبی صورت نگیرد.

مقالات تغذیه

29 روش طبیعی برای کاهش وزن

چندین روش طبیعی وجود دارد که در واقع موثر هستند. در اینجا 29 روش آسان برای کاهش وزن به صورت طبیعی آورده شده است.

مقالات تغذیه

برای سفت کردن پوست بعد از رژیم چه کارهایی انجام دهیم؟

یک بدن زیبا، باید سفت باشد و اگر پوست شما در شرایط خوبی نباشد چنین چیزی شدنی نخواهد بود. سفت کردن پوست باعث خواهد شد تا حس کنید که سفر کاهش وزنتان را به خوبی به پایان رسانده‌اید.

مقالات تغذیه

برای کاهش وزن «کالری» مهم‌تر است یا «ورزش»؟

بدون توجه به کالری دریافتی و ورزش منظم، بسیار سخت است که افراد بتوانند وزن اضافی بدن خود را کاهش دهند، بنابراین «کالری» و «ورزش» دو مقوله‌ مکمل در کاهش وزن بدن هستند.

مقالات تغذیه

7 حقیقت جالب در مورد کاهش وزن

چگونه می توان با موفقیت و بدون عوارض خطرناک شاهد کاهش وزن خود بود؟ آیا شما دارای افزایش وزن شدید هستید؟ تاثیر متابولیسم بدن بر کاهش وزن چیست؟ بهترین راه برای این که بتوانید با موفقیت وزن خود را کاهش دهید داشتن اطلاعاتی در مورد چگونگی کار کرد متابولیسم بدن تان است. در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی حقایقی جالب می پردازیم که می تواند باعث کاهش وزن شما گردند. ...

مقالات تغذیه

تکنیک کاهش وزن به سرعت برق و باد

امروزه اضافه وزن و چاقی یکی از مشکلات افراد جامعه است که به دلیل سبک زندگی نادرست ،فست فودها ، بی تحرکی ایجاد می شود همان طور که می دانید بسیاری از غذاها ، ادویه ، سبزیجات وجود دارند که به کاهش وزن کمک می کنند؛ کاهش وزن به سرعت یا همان لاغری سریع را با اصول تغذیه ای مناسب می توانید به دست آورید.