مقالات تغذیه

کدام روغن‌های گیاهی برای جلوگیری از ریزش مو مناسب است؟

مو از مهمترین ویژگی‌های زیبایی هر فرد است که علاوه بر زیبایی حتی در اعتماد به نفس شخص نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. هر زمان که احساس کردید موهایتان زیبایی سابق را ندارد و در حال آسیب دیدن است حتما در اسرع وقت برای درمان آن اقدام کنید.

مقالات تغذیه

برای جلوگیری از ریزش مو چی بخوریم؟

عوامل بسیاری باعث ریزش مو می شوند مانند: رژیم غذایی، کمبود مواد معدنی، دارو، استرس، بیماری، آلودگی و ژنتیک. اما خیلی از کارهای روزمره که ما انجام میدهیم این ریزش را تشدید و یا باعث آسیب زدن به مو می شوند . مواردی مانند نداشتن تغذیه مناسب، فعالیت های روزمره در محیط های آلوده و رعایت نکردن بهداشت و سلامت پوست و موی سر.

مقالات تغذیه

موادغذایی سرشار از ویتامین سی

ویتامین C برای سلامت بدن و پیشگیری از بیماری‌ها بسیار ضروری است و برای تامین ویتامین C مورد نیاز بدن می‌توانید از مکمل‌های شیمیایی و یا منابع طبیعی سرشار از ویتامین C استفاده کنید. ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است که در بسیاری از غذاها، به ویژه میوه و سبزیجات وجود دارد. ویتامین سی به دلیل اینکه یکی آنتی اکسیدان قوی است و همچنین تأثیرات مثبت بر سلامت پوست...

مقالات تغذیه

تاثیر ویتامین سی C بر پوست

با شنیدن نام ویتامین C معمولا ذهن ها به صورت ناخودآگاه به سمت قرص های جوشان و میوه های مرکباتی نظیر پرتقال و لیمو شیرین می رود که همگی در درمان بیماری سرماخوردگی موثر هستند. اما آیا تا به حال به خواص دیگر ویتامین سی برای بدن فکر کرده اید؟ آیا از خواص معجزه آسای این ویتامین بر روی پوست باخبر هستید؟

مقالات تغذیه

آنچه در مورد بیماری کبد چرب باید بدانید

کبد چرب به عنوان استئاتوز کبدی نیز شناخته می شود. زمانی اتفاق می افتد که چربی در کبد جمع شود. داشتن مقادیر کمی چربی در کبد طبیعی است، اما مقدار زیاد آن می تواند به یک مشکل سلامتی تبدیل شود.

مقالات تغذیه

12 فواید انار برای سلامتی

انار یکی از سالم ترین میوه های روی زمین است. آنها حاوی طیف وسیعی از ترکیبات گیاهی مفید هستند که با سایر غذاها بی رقیب هستند

مقالات تغذیه

50 غذای فوق العاده سالم

تعداد زیادی از غذاها هم سالم و هم خوشمزه هستند. با پر کردن بشقاب خود با میوه ها، سبزیجات، پروتئین باکیفیت و سایر غذاهای کامل، وعده های غذایی رنگارنگ، همه کاره و مفید خواهید داشت.

مقالات تغذیه

تغذیه سالم انسان چیست؟

تغذیه سالم انسان است: شادی ها، چالش ها و 3 کاری که می توانید انجام دهید

مقالات تغذیه

کاهش وزن و چربی های سرسخت، سریع و ایمن

بهار در هواست که به این معنی است که عروسی ها، فارغ التحصیلی ها و تعطیلات به سرعت نزدیک می شوند. شما می خواهید وزن کم کنید و چربی را از بین ببرید، بنابراین در کنار خانواده و دوستان بهترین ظاهر و احساس خود را دارید.