مقالات تغذیه

آشنایی با اثرات جانبی قرص‌های لاغری

کسانی که مشکل اضافه وزن دارند، اغلب مایلند روش‌های مختلفی را برای کاهش وزن تجربه کنند تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

مقالات تغذیه

راه حلی برای تثبیت کاهش وزن پس از رژیم

افراد چاقی که سالها از افزایش وزن رنج می برند از رژیمهای مکرر و افزایش وزن مجدد خسته شده اند. هر بار که سخن از رژیم و کاهش وزن به میان می آید آنها خود را از پیش باخته می دانند.

مقالات تغذیه

سلامت پوست صورت

حفظ زیبایی پوست در داشتن صورتی زیبا بسیار مهم و حیاتی است. برای داشتن پوستی سالم و زیبا کافی است 3 اصل ساده و در عین حال مهم را بدانید.

مقالات تغذیه

فایده و مضرات قهوه

این نوشیدنی طبیعی نیز مانند بسیاری از خوراکی‌های دیگر خواصی دارد و باید در مصرف آن تعادل رعایت شود تا مشکلی در پی نداشته باشد.

مقالات تغذیه

خواص گیاه تره کوهی

تره کوهی، گیاهی شبیه به تره فرنگی، دارای طعم تند مانند پیاز و سیر است.

مقالات تغذیه

سلامتی با سبزیجات

بارها و بارها درباره خواص و ویژگی‌های سبزیجات شنیده‌اید و همه آنچه که می‌گویند نیز درست است. سبزیجات برای یک رژیم غذایی سالم ضروری است.

مقالات تغذیه

روغن کنجد

روغن کنجد در بین روغن‌های گیاهی سالم‌ و پرمصرف‌ترین‌ روغن بوده و برای فصل پاییز و زمستان مناسب است‌.

مقالات تغذیه

میان‌ وعده‌ مناسب برای کاهش وزن

میان‌وعده‌های سالم و مناسب برنامه کاهش وزن شما را کامل می‌کنند و خوردن آنها در طول روز ضروری است. تحقیقات نشان می‌دهد که کسانی که میان‌وعده را حذف می‌کنند در وعده‌های اصلی بیشتر غذا می‌خورند و بیشتر به غذاهای چرب روی می‌آورند.

مقالات تغذیه

عوارضی که با فشار خون بالا پیوند خورده‌اند

فشار خون بالا به صورت مستقیم بر عملکرد کلیه ها تاثیرگذار است. این بیماری جریان خون به کلیه ها را محدود می کند و آنها را وادار می سازد سخت‌تر کار کنند. با گذشت زمان، این شرایط افت شدید در عملکرد کلیه ها را به همراه دارد زیرا جریان اکسیژن و مواد مغذی به این اندام ها کاهش می یابد.